Gå til innhold

Hvordan rengjør du easytran?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den kan ikke kokes og tåler maks 60 grader.

Anonymous poster hash: 9e573...a0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp heller engangs 10 ml sprøyter uten spiss på apotek. De koster 5 kr stykket og er lette å skylle.

Aldri brukt easytran, bortkastede penger.

Anonymous poster hash: 518aa...ec3

Skrevet

Varmt vann og zalo. Men nå er ikke jeg spesielt bekymret for våre bakterier da. Tenker en del av kokehysteriet kommer fra land med betydelig dårligere vannkvalitet enn hos oss. Babyen blir jo født i morens avføring liksom. I følge denne artikkelen bør du jo omtrent tørke deg med babyen etter toalettbesøk, så jeg tenker varmt vann og zalo er tilstrekkelig for spedbarn som ikke er født med noen spesiell hemning. http://www.babyverden.no/Fodsel/Diverse/-sunnest-a-bli-fodt-i-avforing/

Anonymous poster hash: 800a5...d5c

Skrevet

Varmt vann og oppvaskmiddel.

Brukte engangssprøyter før. Easy-tran er 100 ganger bedre! Verdt hver en krone.

Anonymous poster hash: a34d8...9dc
Skrevet

Kjøp heller engangs 10 ml sprøyter uten spiss på apotek. De koster 5 kr stykket og er lette å skylle.

Aldri brukt easytran, bortkastede penger.Anonymous poster hash: 518aa...ec3

Jeg har den allerede..

Varmt vann og zalo. Men nå er ikke jeg spesielt bekymret for våre bakterier da. Tenker en del av kokehysteriet kommer fra land med betydelig dårligere vannkvalitet enn hos oss. Babyen blir jo født i morens avføring liksom. I følge denne artikkelen bør du jo omtrent tørke deg med babyen etter toalettbesøk, så jeg tenker varmt vann og zalo er tilstrekkelig for spedbarn som ikke er født med noen spesiell hemning. http://www.babyverden.no/Fodsel/Diverse/-sunnest-a-bli-fodt-i-avforing/Anonymous poster hash: 800a5...d5c

Født i avføring? :P jeg har ikke bæsjet på meg noen av gangene jeg har født (leste ikke artikkelen altså). Jeg er dog ikke så hysterisk, tenker at bakterier i hjemmet må til for et godt immunforsvar. Steriliserer flasker og koker vann, men jeg koker ikke smokker hver dag etc.

Varmt vann og oppvaskmiddel.Brukte engangssprøyter før. Easy-tran er 100 ganger bedre! Verdt hver en krone. Anonymous poster hash: a34d8...9dc

Det er bra :)

Putter de i oppvaskmaskin

Ja, stod de kunne vaskes sånn. Men noen ganger er det igjen flekker (vaskemiddel!?) på ting i oppvaskmaskinen, er livredd for å sprøyte vaskemiddel i babyen :o

Anonymous poster hash: 9e573...a0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...