Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Jeg kom med min 2- åring i dag, og i bhg var det flere av de andre 2- åringene som hadde blitt sminket på røde roser i kinn og fregner. Fikk helt sjokk. Sminke på en 2- åring!!? Anonymous poster hash: ca2a0...bfc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Det blir de her også, og ungene elsker det :-) Men jeg ville nok ikke betegnet det som sminke, heller ansiktsmaling :-)...og jeg som mor, syns det er helt greit :-) Anonymous poster hash: 2e926...60f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Det er jo noe av det morsomste med nissefesten, å få fregner på nesa og røde kinn. De kler seg jo ut, så jeg ville heller ikke kaldt det sminke, men ansiktsmaling (selv om jeg bruker min kajal til prikkene på nesa da ) Anonymous poster hash: 1d96b...5f3
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Ansiktsmaling gir deg sjokk. Oj... Anonymous poster hash: ba08d...577
Blomstogbier Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Hvorfor er du sjokkert, er du redd for at de som voksne kommer til å fortsette med røde roseri kinnene og påtegnede fregner?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 Hi her Sminkingen sto jo ikke bhg for, men foreldrene til barna. Kan tenke meg at de bare har brukt leppestift og kajal til påtegning. Hva gjør det med huden til en 2- åring!? Anonymous poster hash: ca2a0...bfc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 Hehe. Du som var sjokkert over at Caroline hadde neglelakk i kalenderen til Nelia også? 🙊 Anonymous poster hash: 60ce5...f21
Blomstogbier Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Hi her Sminkingen sto jo ikke bhg for, men foreldrene til barna. Kan tenke meg at de bare har brukt leppestift og kajal til påtegning. Hva gjør det med huden til en 2- åring!?Anonymous poster hash: ca2a0...bfc Tulleguri
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. desember 2015 #9 Skrevet 15. desember 2015 Hi her Sminkingen sto jo ikke bhg for, men foreldrene til barna. Kan tenke meg at de bare har brukt leppestift og kajal til påtegning. Hva gjør det med huden til en 2- åring!? Anonymous poster hash: ca2a0...bfc Ingen ting! Herregud, det er kun ett par timer. Take a chill pill.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #10 Skrevet 15. desember 2015 Hi her Sminkingen sto jo ikke bhg for, men foreldrene til barna. Kan tenke meg at de bare har brukt leppestift og kajal til påtegning. Hva gjør det med huden til en 2- åring!? Anonymous poster hash: ca2a0...bfc Hva tror du sminke er laget av egentlig, en etsende masse man ikke tåler å få på huden før man har fylt 14 år? Anonymous poster hash: 1d96b...5f3
Blondzilla Skrevet 15. desember 2015 #11 Skrevet 15. desember 2015 Nå må du slappe av. Det har da ingen ting å si. Vil også anta at ansiktsmaling fra lekebutikk/Nille inneholder mer faenskap enn mors leppestift fra Chanel.
TinaK 1990 Skrevet 15. desember 2015 #12 Skrevet 15. desember 2015 Min 2 åring har ansiktsmaling på i dag. Røde kinn og masse svarte fregner.... hørt om ansiktsmaling? ??
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #13 Skrevet 15. desember 2015 Hi her Sminkingen sto jo ikke bhg for, men foreldrene til barna. Kan tenke meg at de bare har brukt leppestift og kajal til påtegning. Hva gjør det med huden til en 2- åring!?Anonymous poster hash: ca2a0...bfc tror nok vanlig sminke er bedre å bruke enn ansiktsmaling.... Anonymous poster hash: bfdb5...3f9
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #14 Skrevet 15. desember 2015 Haha - det må være stressende å bli så lettsjokkert. Småtassene er selvsagt søte nok i seg selv og alt det der, men huden deres er ikke laget av et materiale som umiddelbart går i oppløsning om de får noen påmalte røde roser i kinnene og noen fregner et par timer. Jeg synes det er morsomt og søtt, og de små som ser hverandre og i speilet synes også det er gøy virker det som. Tivolier og arrangementer der de tilbyr ansiktsmaling til barn må jo fortone seg som et forferdelig skrekkscenario for deg, stakkars! Anonymous poster hash: 6e356...ccf
junimamma81 Skrevet 15. desember 2015 #17 Skrevet 15. desember 2015 Gutten min fikk sminke/ ansiktsmaling da han var 1 år og på karneval. Såå søt at:-) Nissefest imorgen og ja han skal få røde kinn og fregner:-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #18 Skrevet 15. desember 2015 Hi her Sminkingen sto jo ikke bhg for, men foreldrene til barna. Kan tenke meg at de bare har brukt leppestift og kajal til påtegning. Hva gjør det med huden til en 2- åring!? Anonymous poster hash: ca2a0...bfc Det gjør absolutt ingen ting! Ro deg ned to hakk! Ungene elsker det! Ansiktsmaling, utkledningssminke er mye "værre" for huden til et barn enn "ordentlig" sminke... Du høres ut som en kjempegøyal mor forresten... -Hjelpe meg... Anonymous poster hash: 213a9...f6a
MarianeA Skrevet 15. desember 2015 #19 Skrevet 15. desember 2015 Du kommer nok til å få mange sjokk i årene fremover. Selvsagt skal ungene ha røde kinn og fregner når det er nissefest
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #20 Skrevet 15. desember 2015 Du går mot noen harde år! Hehe. ...ja. ser for meg innleggene. Hjelp, ungen vil sminke seg som monster! Hjelp, ungen vil tegne flagg på kinnet under fotballkamp. Hjelp, ungen vil ha ansiktsmaling på kjøpesenteret Hjelp, ungdommen bruker mascara! Osv.. Anonymous poster hash: d8a87...101
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #21 Skrevet 15. desember 2015 Du går mot noen harde år! Hehe. ...ja. ser for meg innleggene. Hjelp, ungen vil sminke seg som monster! Hjelp, ungen vil tegne flagg på kinnet under fotballkamp. Hjelp, ungen vil ha ansiktsmaling på kjøpesenteret Hjelp, ungdommen bruker mascara! Osv.. Anonymous poster hash: d8a87...101
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #22 Skrevet 16. desember 2015 Jeg kom med min 2- åring i dag, og i bhg var det flere av de andre 2- åringene som hadde blitt sminket på røde roser i kinn og fregner. Fikk helt sjokk. Sminke på en 2- åring!!? Anonymous poster hash: ca2a0...bfc Si at du tuller?? Anonymous poster hash: ad905...c7e
liniss - mamma til tre små Skrevet 16. desember 2015 #23 Skrevet 16. desember 2015 Fryktelig mange spesielle mødre, et par sånne i bhg vår å. Tar alltid opp alt mulig ræl på foreldremøtene osv. Imot ditt og imot datt. Stakkars de ansatte blir helt satt ut noen ganger..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #24 Skrevet 16. desember 2015 Fryktelig mange spesielle mødre, et par sånne i bhg vår å. Tar alltid opp alt mulig ræl på foreldremøtene osv. Imot ditt og imot datt. Stakkars de ansatte blir helt satt ut noen ganger.. Jeg har måtte svare på mye rart på foreldremøter ja, og noen forstår ikke at deres barn ikke kan diskuteres på felles foreldremøte. Ikke like interessant for alle foreldre å høre hvorfor lille Siri ikke får lov til å ha sukker på grøten Anonymous poster hash: ad905...c7e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #25 Skrevet 16. desember 2015 Du har all min sympati HI! Det må være fryktelig slitsomt å bli så lett sjokkert.... Anonymous poster hash: b2005...6cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå