Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Jeg skal ha kalkun til torsdag. Hva er det jeg kan lage idag eller imorgen som kan stå til torsdag? Anonymous poster hash: 750c8...e7b
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Du må i alle fall begynne å tine kalkunen. Hva skal du ha til da?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Du må i alle fall begynne å tine kalkunen. Hva skal du ha til da? Kalkunen er allerede begynt å tine Den har jeg veldig god kontroll på. Jeg skal ha poteter, gulerøtter, waldorfsalat, rosenkål m/bacon og stuffing. Selvfølgelig saus da. Men er det sånn at jeg kan skrelle potetene dagen før? lage waldorfsalaten dagen før og slikt? Så jeg kan gjøre minst mulig etter jobb... tusen takk Anonymous poster hash: 750c8...e7b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Du kan skrelle poteter og legge de i vann dagen før Waldorfsalat kan også lages dagen før og settes kaldt Anonymous poster hash: e3060...a86
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Du kan lage waldorf dagen før, men da blir den mindre kremete. Du kan jo dele opp eplene og legge i vann med litt appelsin eller sitron over natta. Hakk nøttene. Så er resten ganske fort gjort, Stuffingen kan du vel blande ferdig i morgen sånn at den er bare å putte inn. Gulrøttene tåler en natt i vann. Bacon kan kuttes i små biter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå