Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har så og si akkurat funnet ut at jeg er gravid😃😍 på andre forsøk! Trodde det skulle ta mye lengre tid.

Jeg har ikke vært til sjekk, men har time den 22 desember. Skal spørre der hvordan det er med silikon og amming men tenkte å høre her om det er noen som har erfaring ell er gravid med silikon?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144251360-amme-med-silikon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også på dette.. jeg har veldig små bryst fra før (fylte ikke 70a en gang..) tok 320 gr under muskel så nå fyller jeg b-cup. Det "eneste" som er i brystene mine er jo silikon, så er veldig redd for at dette skal gi problemer. Har jo helst lyst å amme. Har du over eller under muskel?

Åh så godt å høre😃 Jeg har under muskel og fyllte i 250g i hver, hadde str b-cup fra før, og som du skriver Lis84 så eser brystene seg ganske store så ble litt mer beroliget nå😃

Tror dere vi damer med silikon har mere brystspreng enn damer uten?

Annonse

Det gikk fint for meg også å amme med silikon! Jeg har over muskelen og hadde nesten ingenting fra før. Ammet i 10 mnd uten problemer :) Eneste minuset er at mine pupper ble så store når melka kom, at nå som jeg ikke ammer mer så har de krympet veldig... Gått ned 1 str i bh, og de har mistet sin fasong. Men gidder ikke å fikse på dem før jeg er ferdig med barn! Men en ting er sikkert, jeg skal ha puppene mine tilbake, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...