Gå til innhold

Noen erfarne rugere her?

Anbefalte innlegg

Hei alle tapre damer :)

Da er jeg inne i min første rugeperiode ved ICSI. Jeg hadde tilbakesetting av egg for 7 dager siden, og går nå selvfølgelig rundt og kjenner etter alle mulige symptomer. Jeg vet man ikke skal gjøre det, men går det an å la være??

Jeg hadde mange symptomer den første uken, men nå er alle borte, og det bekymrer meg veldig! Jeg hadde voldsomme stikninger og murringer i magen, var ekstremt tørst, småkvalm og ømme bryster. Passet på å leve veldig sunt som anbefalt. Nå i helgen var vi i ikke mindre enn 3 familieselskap, og det endte med en del kakespising. Søndag kveld var jeg utrolig kvalm og uvel i magen, og livredd for at denne sukkerfråtningen kan ha gjort noe skade! Nå i dag (mandag) kjenner jeg ingen symptomer lenger. Jeg har lest så mye om at sukker ikke er bra for forholdene i livmoren. Tror dere 2 dager med mye usunt kan ødelegge alt? Er det så sårbart? Noen av dere som har erfaringer å dele? Har dere spist usunt et par dager og likevel lykkes?

Jeg lurer også på dette med symptomene. Har noen av dere opplevd å miste symptomene, og likevel være gravid? Har noen av dere vært gravide uten symptomer i det hele tatt?

Man kan jo bli gal av dette!

Klem fra Linda :)

Anonymous poster hash: c5719...a72
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144251292-noen-erfarne-rugere-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du stresser for mye og jeg tror ikke du har ødelagt for noe sjanse☺ Man skal leve som vanlig, spise, sove, trene, ha sex, men klart, sunn mat skader ingen. Symptomer trenger du jo ikke ha, folk som blir gravid naturlig har heller ikke symptomer før de skulle hatt mensen. Da er du jo "bare" 1-2 uker gravid enda. Så, stress ned og kos deg med førjulstiden er mitt tips:) (nå er jeg ingen erfaren ruger, men dette er mine tanker rundt temaet)

Jeg hadde ingen symptomer før langt ut i svangerskapet jeg. Det er ikke lett å la vær og gruble og kjenne mye etter i rugetiden gitt... Skal vel ikke oppmuntre til å teste tidlig, men jeg har fått positiv test fra rugedag 8 begge gangene:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...