Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #26 Skrevet 13. desember 2015 Nesten rart om ingen her vet hvem det er- ikke så mange som har så mange barn med så mange forslellige? Som sagt så vet jeg om en i Vestfold som passer med beskrivelsen. Ganske kjekk av utseende, god økonomi, raus med penger overfor ekser, hadde i hvert fall greit samvær med barna for noen år siden. Men jeg ville holdt meg langt unna. Anonymous poster hash: 3574a...77f
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #28 Skrevet 13. desember 2015 Men hans navn begynte på E? Nei, det gjør det ikke. Men har ikke tenkt å "identifisere" ham noe nærmere med initialer uansett. Så da har du bare 28 andre bokstaver å velge mellom Anonymous poster hash: 3574a...77f
februarprins2013 Skrevet 13. desember 2015 #29 Skrevet 13. desember 2015 Aboslutt ikke, exen min hadde en fra før når vi ble sammen,det var greit,men nå har han snart 3 med 3 forskjellige,så hvis han vil prøve igjen, blir det nei, da har han 2 barn med 2 forskjellige
Rds Skrevet 13. desember 2015 #30 Skrevet 13. desember 2015 Du som vet om en på Vestlandet,vet du om han bor der enda? Han har barn på Vestlandet men bor ikke der nå. .
Rds Skrevet 13. desember 2015 #31 Skrevet 13. desember 2015 Ok trodde dubslriver at det begynte på E lenger oppe. Han het begynner på P.
Rds Skrevet 13. desember 2015 #32 Skrevet 13. desember 2015 Skrivefeiler... Han her begynner på P skulle det stå
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #33 Skrevet 13. desember 2015 Kunne du innledet et forhold til han? Anonymous poster hash: 775d4...cfb Korfor har han mangen barn rundt om ? Anonymous poster hash: 9403d...099
Rds Skrevet 13. desember 2015 #34 Skrevet 13. desember 2015 Han sier alle ble lett gravide..men det er hans forklaring.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #35 Skrevet 13. desember 2015 Han sier alle ble lett gravide..men det er hans forklaring. Det sa han jeg har nevnt også. Sannheten er at han ikke vil bruke kondom uansett... De fleste menn lærer av sine feil. Har du fått ett... to... tre... barn ved "uhell fordi dama ble så lett gravid", da vil de fleste menn ha lært og begynner å beskytte seg selv. Men ikke alle som vil lære av de feilene de gjør. Anonymous poster hash: 3574a...77f
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #36 Skrevet 13. desember 2015 Nei!!Det får da være grenser! Anonymous poster hash: 1f337...e67
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #37 Skrevet 13. desember 2015 Han sier alle ble lett gravide..men det er hans forklaring. Det sa han jeg har nevnt også. Sannheten er at han ikke vil bruke kondom uansett... De fleste menn lærer av sine feil. Har du fått ett... to... tre... barn ved "uhell fordi dama ble så lett gravid", da vil de fleste menn ha lært og begynner å beskytte seg selv. Men ikke alle som vil lære av de feilene de gjør. Anonymous poster hash: 3574a...77f Sant, og da er det ikke bare alle barna han har produsert jeg hadde tenkt på, men alle kjønnssykdommene han kan ha utsatt seg for. En mann som konsekvent velger bort kondom, har i mine øyne et uansvarlig forhold til egen (og dermed min) helse. Anonymous poster hash: 12d18...cc6
Rds Skrevet 13. desember 2015 #38 Skrevet 13. desember 2015 Du vil ikke si om gan begynner på P? Æsj,det hadde jeg ikke tenkt på :/
Rds Skrevet 13. desember 2015 #39 Skrevet 13. desember 2015 Du vil ikke si om gan begynner på P? Æsj,det hadde jeg ikke tenkt på :/
Anyne Skrevet 13. desember 2015 #40 Skrevet 13. desember 2015 Nja, i utgangspunktet ikke. Men om han fulgte opp alle barna på en god måte så er det ikke sikkert det hadde stoppet meg.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #41 Skrevet 13. desember 2015 Du vil ikke si om gan begynner på P? Æsj,det hadde jeg ikke tenkt på :/ Han jeg har nevnt tidligere begynner heller ikke på P. Da har du bare 27 bokstaver igjen Anonymous poster hash: 3574a...77f
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #42 Skrevet 13. desember 2015 Vet om en sånn en. Men hans navn begynner på J. Er vel 7 barn der, fordelt på 5 damer. Fyren er jo syk. Ingen mennesker med kontroll i livet som driver på sånn. Trist for alle barna.. Anonymous poster hash: 0a6df...05c
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #43 Skrevet 13. desember 2015 Hvorfor i all verden vurderer du en sånn fyr? Anonymous poster hash: a2b1e...5fa
Rds Skrevet 13. desember 2015 #44 Skrevet 13. desember 2015 Tror jeg holder/holdt på å bli hekta. All fornuft sier hold deg unna. Like vel greie jeg ikke helt. Det er vel noe med disse mennene ett eller annet de gjør eller sier som gjør at damer faller for det gang på gang 🙈
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #45 Skrevet 13. desember 2015 Han jeg vet om fra (vet ikke om han bor der nå) vestlandet begynner på B Anonymous poster hash: ebb5a...d21
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #46 Skrevet 13. desember 2015 Tror jeg holder/holdt på å bli hekta. All fornuft sier hold deg unna. Like vel greie jeg ikke helt. Det er vel noe med disse mennene ett eller annet de gjør eller sier som gjør at damer faller for det gang på gang Hvis du synes det er greit at det er svært høy risiko for at du ikke blir den siste i rekken, og kanskje heller ikke den eneste mens dere holder på, da kan du selvfølgelig gå inn i det. Men gjør det med åpne øyne - uten de rosa forelskelsesglassene i brillene. Han jeg har nevnt er en flott mann å se på, virker som en kjernekar, oppmerksom i flørtesituasjoner og når det er noe han vil, snill på mange måter (ingen av hans ekser som sliter økonomisk, han er raus med bidrag, var det i hvert fall mens han "bare" hadde fem barn). Men han er ikke en enkel mann å leve med, det blir mye egotripp, han er ikke lydhør for andres behov nødvendigvis. Ikke særlig voksen i hodet. Da jeg møtte ham ønsket han seg flere barn... Jeg skygget banen etter to møter, før det visste jeg ikke hvor mange barn han hadde. Visste forøvrig heller ikke at hans mor og de to-tre minste barna lå på naborommet da vi hadde sex... det oppdaget jeg da ene barnet våknet og ville inn til pappa. Jeg sprang fort på badet og snek meg ut bakdøren før noen rakk å se meg. Han mente imidlertid at det ikke gjorde noe at barnet/-a (eller moren hans) møtte meg naken i senga hans første gang de så meg... Jeg mistet all tiltrekning og respekt for ham i det øyeblikket. Tror jeg skal være glad for det. Ellers ville nok jeg har sittet der med hans barn nr. seks. Det ble noen annen som fikk den "æren" et år etter meg. Så om du går inn i noe med en mann med så mye bagasje, ikke vær naiv. Ta det for det det er. Anonymous poster hash: 3574a...77f
Rds Skrevet 13. desember 2015 #47 Skrevet 13. desember 2015 Det er nettopp det. Tror ikke jeg greier eller ønsker det. Må bare finn ut hvordan jeg skal innse det på ordentlig og ikke føle meg hekta mer.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #48 Skrevet 13. desember 2015 For å snu det den andre veien, ville du hatt en trebarnsmor med tre forskjellige fedre til barna? Rannveig Heitmann f.eks? En flott mor da men kanskje ikke noe kjæresteemne?! Anonymous poster hash: 78f68...1f6
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #49 Skrevet 13. desember 2015 Den situasjonen jeg har sett så var han psyko som slo og kontrollerte. Gjorde dem gravide for å hindre dem i å unnslippe han. Alternativt er han tankeløs og flyktig uten å ta ansvar. Så valget et ditt 😉 Jeg ville styrt unna! Gjorde de gravide? Det er da ikke mannen som kontrollerer det. Graviditetene er det dama som styrer. Anonymous poster hash: fb24b...1f0
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #50 Skrevet 13. desember 2015 Ville ikke vært sammen med en som hadde så mange barn om de var med samme dame heller. Anonymous poster hash: 40634...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå