Gå til innhold

mann med MANGE BARN med forskjellige kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter noen av disse noe som begynner på T?😏

Anonymous poster hash: 38dda...41a

Skrevet

Min ex har tre barn med tre forskjellige. Han er en svært snill og god mann som behandler alle barna sine bra. Og kjærestene sine. Men sju barn er jo en annen sak...

Anonymous poster hash: 30f5d...1df

Skrevet

Vet av en. Trønder. Han har svindlet mange av kjærestene sin i tillegg så virkelig ingenting å samle på.

Jeg haddenok vært veldig skeptisk (les: helt uaktuelt..)

Anonymous poster hash: 1d65a...0df

Skrevet

Den situasjonen jeg har sett så var han psyko som slo og kontrollerte. Gjorde dem gravide for å hindre dem i å unnslippe han.

Alternativt er han tankeløs og flyktig uten å ta ansvar.

Så valget et ditt 😉 Jeg ville styrt unna!

Gjorde de gravide? Det er da ikke mannen som kontrollerer det. Graviditetene er det dama som styrer.

Anonymous poster hash: fb24b...1f0

Initierte å få barn sammen da. Presset på og initierte også giftemål innen kort tid. Før han viste sine fullstendig kontrollerende sider..
Skrevet

Heter noen av disse noe som begynner på T?😏

Anonymous poster hash: 38dda...41a

Jeg kjenner en fra Vestlandet som har 5 barn med 4 forskjellige, og som begynner på T ;-)

Han stiller veldig godt opp for alle barna sine, og er en veldig flink pappa, men kondom har han ikke hørt om :P

Anonymous poster hash: b3722...16e

Skrevet

Ingen som kjenner til han på P da...rart siden minste barnet ikke er så gammel, så venner av mora kanskje er her. Men ikke sikkert de vet han har så mange fra før..

Gjest Antarctica
Skrevet

Ingen som kjenner til han på P da...rart siden minste barnet ikke er så gammel, så venner av mora kanskje er her. Men ikke sikkert de vet han har så mange fra før..

Det bor 5 millioner mennesker i Norge

2,5 millioner er menn

Sikkert flere enn én som oppfører seg som en gjøk og legger egg i alle reir...

Skrevet

Jeg har datet i mange år, og møtte en som hadde 4 barn med 3 forskjellige, alle barna var kommet på 4 år og, 2 av barna var det bare 2 mnd mellom. En sånn man er jo ikke seriøs. Og hva med å lære underveis.

En annen hadde barnet sitt i fosterhjem, fordi moren var utro. Sier jo og utrolig mye om han. Når en mann på nesten 40 ikke han ha barnet sitt boende hos seg. Så selvfølgelig aldri de mennene igjen.

Og nå har jeg en fantastisk kjæreste som har 1 barn, og samarbeider veldig godt med mor. Selv har jeg 2 barn med 1 mann, der går og samarbeidet bedre nå som han skilte seg fra kona.

Anonymous poster hash: 32328...e2f
Skrevet

Aldri i livet. Han er nok ingenting å samle på og har lagt igjen et langt spor av beviser på det.

Anonymous poster hash: db53e...4ea
Skrevet

Nei. Fordi jeg mest sannsynlig ikke er hans type.

Når du sier MANGE, konkluderer jeg med fler enn fire/fem. Og da er han nok en som puler rundt, er uforsiktig med prevensjon, ukritisk til valg av damer og velger damer som er ukritiske til valg av partner. Hadde vært redd for å bli smittet av noe. Trolig er flere barn et "uhell" Hvis barna er planlagt er jo begge foreldrene rimelig tette i nøtta, damene som velger å få barn med en slik mann må være desperate.

Kanskje han er en slik kar som stadig forelsker seg og har vært forlovet like mange ganger som han har barn. En desperat fyr som leter etter kjærlighet men som gir opp når første rusen legger seg.

Han har neppe en økonomisk situasjon som er god. Jeg har ordnet økonomi og kan unne meg det jeg ønsker. Er ikke interessert å ha et forhold til en som ikke matcher meg økonomisk, å fø en partner er uaktuelt for meg.

Dette er selvsagt bare mine fordommer, min tipper jeg har rett i et par av punktene.

Anonymous poster hash: 753a7...4d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...