Gå til innhold

mann med MANGE BARN med forskjellige kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du innledet et forhold til han?

Anonymous poster hash: 775d4...cfb

Skrevet

Noen som har vært sammen med en eller kjenner en som kan si noe om hva det er (galt) med slike menn?

Skrevet

Jeg kjenner kun en mann som har barn med mange forskjellige.

Han byr meg imot. Nå har han ny unge på vei og ny samboer. Lurer på hvor lenge det varer denne gangen. De andre ungene har han ikke kontakt med.

Anonymous poster hash: 8d498...01f

Skrevet

Jeg skal ikke ha flere barn,men blir skeptisk til hvordan en manns personlighet er når han har satt seg i en slik situasjon..

Skrevet

Har han barn med en dame, ja. Har han barn med flere enn to damer, nei. Se på Mr Riise. Flere barn med to damer og nå vil han ha barn med kone nr tre. Ikke følger han opp de barna han har fra før heller ifølge ekskonenes utsagn på Facebook . Min far har barn med tre forskjellige hvorav han ikke har fulgt opp noen av oss. De andre jeg vet om er heller ikke mannfolk å satse på om du ser etter mer enn en sæddonor.

Anonymous poster hash: 78f68...1f6

Skrevet

Denne mannen har 6! Barn med 5!damer. Kan ikke være god.

Skrevet

Nei, jeg ønsker overhodet ikke en mine-dine-våre familie, og ihvertfall ikke med en hel kabal av ekskoner å forholde seg til.

Jeg er heller alene til barna er ute av redet enn å leve i en slik familie.

Anonymous poster hash: 91e24...b48
Skrevet

Uansett mann så er det uaktuelt for meg å la noen flytte inn mens jeg har hjemmeboende barn. Men hodet mitt sier også at jeg ikke burde innlede et forhold til denne mannen (tenker at han må ha noen psykiske sider jeg kan komme til å brenne meg på? ) eller er det slik at de som regel bare er dumme" om de har satt seg I en slik situasjon?

Skrevet

Den situasjonen jeg har sett så var han psyko som slo og kontrollerte. Gjorde dem gravide for å hindre dem i å unnslippe han.

Alternativt er han tankeløs og flyktig uten å ta ansvar.

Så valget et ditt 😉 Jeg ville styrt unna!

Skrevet

Noen som har vært sammen med en eller kjenner en som kan si noe om hva det er (galt) med slike menn?

Trenger du spørre om det, altså?

Skrevet

Hehe nei egentlig ikke😂 men nysgjerrig på hva det var som fikk feks nr 5 til å ikke skygge banen. Er tiltrukket av han og tenkte jeg kunne ha det kjekt uten noe seriøst. Men for uten sier nei pga frykt for at det er noe seriøst feil (skummelt)

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 07ed2...8d0

Gjest Antarctica
Skrevet

Er du forelska i Rune Rudberg???

Skrevet

Kommer fra en by i Vestfold? I så fall ville jeg ligget unna om du er ute etter noe langvarig.

Anonymous poster hash: 3574a...77f

Skrevet

Kommer helt an på. Har han barn med to eller fler damer ville jeg sett på hvordan han behandler barna og ikke minst hva han gjør for at de skal føle seg som søsken.

Skrevet

Tja. Vist du skal ha et forhold til en mann med så mange barn, så bør han faktisk drite i alle de andre bsrna sine. For å få tid til deg!For skal han pleie og behandle barn og exer slik som de fleste damer her inne mener e skikkelig mann skal gjøre , har han faktisk ikke tid til deg. Tror egentlig ikke han har nok timer i døgnet til og rekke over alle engang! Og økonomi ! Du bør bare innstille deg på å betale på denne mannen, for alt han tjener går til Ekser!

Så tja jeg hadde vært skeptisk!

Anonymous poster hash: 03d05...66d

Skrevet

Han er veldig flink med minste. De andre vet jeg ikke. De bor ikke i samme by. Han sier han har kontakt med dem alle. Det er ca 12 år mellom minste og den yngste av de andre barna. Men tenker at har du 5 fra før,får du vel ikke en til om du har forandret deg?

Skrevet

Hva begynner navnet hans på? Jeg vet om en E som har 5 barn med 5 forskjellige damer. Han har kun kontakt med yngste, fordi han er sammen med mora. Resten treffer han aldri.

Skrevet

Begynner ikke på E. Han er ikke sammen med mora. (Men har datteren hennes fra før på samvær sammen med lillesøsteren som er hans biologiske ,så da er han vel oppe I 7 barn🙈)

Skrevet

Nesten rart om ingen her vet hvem det er- ikke så mange som har så mange barn med så mange forslellige? 😂

Skrevet

Nei, jeg kunne ikke det. Jeg synes det forteller noe om dårlig dømmekraft og modenhet. 

Kan sikkert være en kjekk og hyggelig type, men ville ikke innledet et forhold.

Også med tanke på logistikken. 

Anonymous poster hash: ada91...57f
Skrevet

Kjenner en sånn på Vestlandet, og for å si det sånn, er det han, hadde jeg ikke tatt i han med ildtang engang.

Anonymous poster hash: ebb5a...d21

Skrevet

Absolutt ikke.

Anonymous poster hash: 219a2...0ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...