Gå til innhold

Sende kvitteringer til helfo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sendt inn til helfo med attesten om ivf, men nå har jeg hentet ut mere medisiner. Hvordan gjør dere det?

Skriver dere en lappe om at dette er enda ei kvittering til prøverørforsøk, eller?

Jeg ville tatt en telefon. Så får du svar med en gang. 

Anonymous poster hash: 3a7c6...665

Jeg har sendt inn til helfo med attesten om ivf, men nå har jeg hentet ut mere medisiner. Hvordan gjør dere det?

Skriver dere en lappe om at dette er enda ei kvittering til prøverørforsøk, eller?

Jeg ville tatt en telefon. Så får du svar med en gang.

Anonymous poster hash: 3a7c6...665

Kan jeg vel, men enda enklere å spørre her tenkte jeg. Er jo mange ivf ere her. 😀

Jeg sparte opp tilbjeg var ferdig med et forsøk og så sendte inn. Det går jo litt tid før de kommer men best å sende samlet synes jeg. Laget og et greit oppsett med brev til dem. Greit for min egen del så har jeg kontroll😀

Annonse

E ikkje det på blå resept? At det blir lagt automatisk inn på egenandelen, og så får ein tilbakebetalt automatisk det som ein legg ut før ein mottar frikortet??

Anonymous poster hash: 3b1ec...0b7

Nei dessverre du må betale og legge ut til du sender inn kvitteringer til helfo. Husk be om spesifiserte kvitteringer når du henter medisiner. Selve reisen sender du kvitteringer til et annet sted og der blir det trukket egenandel som går på frikort grensen.
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...