Gå til innhold

Hjertefrekvens og kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt nysgjerrig på hvor mange det stemmer for; at gutter har puls på under 140 og jenter har over 140? Noen som har tenkt over dette? Jenta mi hadde puls på ca 145 (forrige svangerskap)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min og jenta mi og jenta i magen har alle hatt 140-150 i puls. Altså helt likt :) Så den teorien tror jeg ikke noe på :)

Det kinesiske fødselskartet derimot har stemt på alle 3 :-)

Skrevet

Puls på 140-160 begge gangene her. Gutt og jente.

Anonymous poster hash: 6f86d...9d8

Skrevet

Gutten vår hadde puls mellom 148 og 168(mener jeg det var)

Babyen i magen har puls mellom 132 og 148(så langt)... Vet ikke kjønn

Anonymous poster hash: 60488...bae
Skrevet

150 her og jeg venter gutt😊

Anonymous poster hash: b9aa6...503

Skrevet

Hehe her var begge mine motsatt av det på kartet. Nr. 3 viser jente så da blir d kansje gutt nå d da :)

Skrevet

Var aldri under 152 på gutten. Har bare målt på jenta ein gong. Var 116. Så nei, stemte ikkje.

Kinesisk fødselskart.. Finnes veldig mange forskjellige av den, så om ein leite vil ein nok finne nokon som stemmer.

Skrevet

Stemmer ikke på hjertelyd, ligger sjeldent under 145, kinesisk fødekalender og ring over magen var feil😉 Men var jo veldig gøy å spekulere og gjette😄

Skrevet

Når jeg tokk ring testen sirklet den. Og på sviger søss gikk den fram og tilbake da viste jeg at det var jente;). Var 10 uker da. 16 uker senere så vi ei vakker jente på UL. Slagene har vært 138 og 140:) kinesisk fødselskart stemmte på meg. :)

Skrevet

Stabilt på 147 slag i minuttet og vi venter en gutt ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...