Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har veldig lyst på ett speilreflekskamera som jeg kan bruke på julaften til å ta bilder av småen. Men etter å ha kjøpt alt inn til jul så har jeg ikke akkurat så veldig mye penger til overs så det blir ikke ett nytt kamera. Har sett på ett brukt Nikon D3300 kamera til 1300 kr med minnekort og kameraveske,å selgeren bor i nærheten av meg. Er det ett greit kamera å kjøpe? Eller noen som kanskje kan anbefale ett annet speilreflekskamera som er for nybegynnere? Kommer til å kjøpe ett nytt og bedre kamera når jeg får råd,men kjøper nok ett brukt i første omgang nå. Anonymous poster hash: e196f...aa2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 ... Anonymous poster hash: e196f...aa2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har veldig lyst på ett speilreflekskamera som jeg kan bruke på julaften til å ta bilder av småen. Men etter å ha kjøpt alt inn til jul så har jeg ikke akkurat så veldig mye penger til overs så det blir ikke ett nytt kamera. Har sett på ett brukt Nikon D3300 kamera til 1300 kr med minnekort og kameraveske,å selgeren bor i nærheten av meg. Er det ett greit kamera å kjøpe? Eller noen som kanskje kan anbefale ett annet speilreflekskamera som er for nybegynnere? Kommer til å kjøpe ett nytt og bedre kamera når jeg får råd,men kjøper nok ett brukt i første omgang nå. Anonymous poster hash: e196f...aa2 Ja, det høres ut som en grei pris. Men er kamera mye brukt, gammelt, hvilket objektiv følger med på kjøpet, er det flere objektiv? Hvis du ikke har hørt noe om objektivet er det sikkert standard objektivet som følger med kamera som nytt. Helt ok pris for det kamera, vil tro de fleste selger kamera for denne prisen så lenge det kun er det medfulgte objektivet. Kameraet er et nybegynner kamera og holder for deg i masse vis! Men er kamera bare et par år gammelt er det en bra pris. Et nytt sånn kamera koster vel rundt 3000 om jeg husker riktig (3000-4000?) Kjør på om du føler for å kjøpe det Grunnen til at jeg nevner objektivet er for at prisen og verdien til kamera stiger kraftig om det er et bra objektiv kjøpt ved siden av kamerahuset Anonymous poster hash: 6f016...859
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har veldig lyst på ett speilreflekskamera som jeg kan bruke på julaften til å ta bilder av småen. Men etter å ha kjøpt alt inn til jul så har jeg ikke akkurat så veldig mye penger til overs så det blir ikke ett nytt kamera. Har sett på ett brukt Nikon D3300 kamera til 1300 kr med minnekort og kameraveske,å selgeren bor i nærheten av meg. Er det ett greit kamera å kjøpe? Eller noen som kanskje kan anbefale ett annet speilreflekskamera som er for nybegynnere? Kommer til å kjøpe ett nytt og bedre kamera når jeg får råd,men kjøper nok ett brukt i første omgang nå. Anonymous poster hash: e196f...aa2 Ja, det høres ut som en grei pris. Men er kamera mye brukt, gammelt, hvilket objektiv følger med på kjøpet, er det flere objektiv? Hvis du ikke har hørt noe om objektivet er det sikkert standard objektivet som følger med kamera som nytt. Helt ok pris for det kamera, vil tro de fleste selger kamera for denne prisen så lenge det kun er det medfulgte objektivet. Kameraet er et nybegynner kamera og holder for deg i masse vis! Men er kamera bare et par år gammelt er det en bra pris. Et nytt sånn kamera koster vel rundt 3000 om jeg husker riktig (3000-4000?) Kjør på om du føler for å kjøpe det Grunnen til at jeg nevner objektivet er for at prisen og verdien til kamera stiger kraftig om det er et bra objektiv kjøpt ved siden av kamerahuset Anonymous poster hash: 6f016...859 Det er ikke flere objektiv å kameraet er 5 år men lite brukt sier selger. Kjøper nytt kamera senest til sommeren så hadde vært greit om det holdt til da Anonymous poster hash: e196f...aa2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #5 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har veldig lyst på ett speilreflekskamera som jeg kan bruke på julaften til å ta bilder av småen. Men etter å ha kjøpt alt inn til jul så har jeg ikke akkurat så veldig mye penger til overs så det blir ikke ett nytt kamera. Har sett på ett brukt Nikon D3300 kamera til 1300 kr med minnekort og kameraveske,å selgeren bor i nærheten av meg. Er det ett greit kamera å kjøpe? Eller noen som kanskje kan anbefale ett annet speilreflekskamera som er for nybegynnere? Kommer til å kjøpe ett nytt og bedre kamera når jeg får råd,men kjøper nok ett brukt i første omgang nå. Anonymous poster hash: e196f...aa2 Ja, det høres ut som en grei pris.Men er kamera mye brukt, gammelt, hvilket objektiv følger med på kjøpet, er det flere objektiv? Hvis du ikke har hørt noe om objektivet er det sikkert standard objektivet som følger med kamera som nytt. Helt ok pris for det kamera, vil tro de fleste selger kamera for denne prisen så lenge det kun er det medfulgte objektivet. Kameraet er et nybegynner kamera og holder for deg i masse vis! Men er kamera bare et par år gammelt er det en bra pris. Et nytt sånn kamera koster vel rundt 3000 om jeg husker riktig (3000-4000?) Kjør på om du føler for å kjøpe det Grunnen til at jeg nevner objektivet er for at prisen og verdien til kamera stiger kraftig om det er et bra objektiv kjøpt ved siden av kamerahuset Anonymous poster hash: 6f016...859 Det er ikke flere objektiv å kameraet er 5 år men lite brukt sier selger.Kjøper nytt kamera senest til sommeren så hadde vært greit om det holdt til da Anonymous poster hash: e196f...aa2 Eneste som er dumt med litt eldre kamera er at batterkapasiteten synker, men heldigvis har speilreflekskamera generelt veldig bra batteri! Men kan du ikke heller spørre om å leie/lånet kamera over noen dager i julen, skaffe ditt eget minnekort, for så å kjøpe ditt eget om noen måneder Med tanke på at du har planlagt å kjøpe nytt kamera allerede til sommeren. Hvis du gjør det på denne måten, ligger du allerede en tusen lapp foran i sparing til nytt Anonymous poster hash: 6f016...859
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #6 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har veldig lyst på ett speilreflekskamera som jeg kan bruke på julaften til å ta bilder av småen. Men etter å ha kjøpt alt inn til jul så har jeg ikke akkurat så veldig mye penger til overs så det blir ikke ett nytt kamera. Har sett på ett brukt Nikon D3300 kamera til 1300 kr med minnekort og kameraveske,å selgeren bor i nærheten av meg. Er det ett greit kamera å kjøpe? Eller noen som kanskje kan anbefale ett annet speilreflekskamera som er for nybegynnere? Kommer til å kjøpe ett nytt og bedre kamera når jeg får råd,men kjøper nok ett brukt i første omgang nå. Anonymous poster hash: e196f...aa2 Ja, det høres ut som en grei pris.Men er kamera mye brukt, gammelt, hvilket objektiv følger med på kjøpet, er det flere objektiv? Hvis du ikke har hørt noe om objektivet er det sikkert standard objektivet som følger med kamera som nytt. Helt ok pris for det kamera, vil tro de fleste selger kamera for denne prisen så lenge det kun er det medfulgte objektivet. Kameraet er et nybegynner kamera og holder for deg i masse vis! Men er kamera bare et par år gammelt er det en bra pris. Et nytt sånn kamera koster vel rundt 3000 om jeg husker riktig (3000-4000?) Kjør på om du føler for å kjøpe det Grunnen til at jeg nevner objektivet er for at prisen og verdien til kamera stiger kraftig om det er et bra objektiv kjøpt ved siden av kamerahuset Anonymous poster hash: 6f016...859 Det er ikke flere objektiv å kameraet er 5 år men lite brukt sier selger.Kjøper nytt kamera senest til sommeren så hadde vært greit om det holdt til da Anonymous poster hash: e196f...aa2 Eneste som er dumt med litt eldre kamera er at batterkapasiteten synker, men heldigvis har speilreflekskamera generelt veldig bra batteri! Men kan du ikke heller spørre om å leie/lånet kamera over noen dager i julen, skaffe ditt eget minnekort, for så å kjøpe ditt eget om noen måneder Med tanke på at du har planlagt å kjøpe nytt kamera allerede til sommeren. Hvis du gjør det på denne måten, ligger du allerede en tusen lapp foran i sparing til nytt Anonymous poster hash: 6f016...859 Et nytt nybegynner kamera koster ikke allverdens som sagt Anonymous poster hash: 6f016...859
Elza Skrevet 12. desember 2015 #7 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har det kameraet og er kjempe fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #8 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har veldig lyst på ett speilreflekskamera som jeg kan bruke på julaften til å ta bilder av småen. Men etter å ha kjøpt alt inn til jul så har jeg ikke akkurat så veldig mye penger til overs så det blir ikke ett nytt kamera. Har sett på ett brukt Nikon D3300 kamera til 1300 kr med minnekort og kameraveske,å selgeren bor i nærheten av meg. Er det ett greit kamera å kjøpe? Eller noen som kanskje kan anbefale ett annet speilreflekskamera som er for nybegynnere? Kommer til å kjøpe ett nytt og bedre kamera når jeg får råd,men kjøper nok ett brukt i første omgang nå. Anonymous poster hash: e196f...aa2 Ja, det høres ut som en grei pris.Men er kamera mye brukt, gammelt, hvilket objektiv følger med på kjøpet, er det flere objektiv? Hvis du ikke har hørt noe om objektivet er det sikkert standard objektivet som følger med kamera som nytt. Helt ok pris for det kamera, vil tro de fleste selger kamera for denne prisen så lenge det kun er det medfulgte objektivet. Kameraet er et nybegynner kamera og holder for deg i masse vis! Men er kamera bare et par år gammelt er det en bra pris. Et nytt sånn kamera koster vel rundt 3000 om jeg husker riktig (3000-4000?) Kjør på om du føler for å kjøpe det Grunnen til at jeg nevner objektivet er for at prisen og verdien til kamera stiger kraftig om det er et bra objektiv kjøpt ved siden av kamerahuset Anonymous poster hash: 6f016...859 Det er ikke flere objektiv å kameraet er 5 år men lite brukt sier selger.Kjøper nytt kamera senest til sommeren så hadde vært greit om det holdt til da Anonymous poster hash: e196f...aa2 Eneste som er dumt med litt eldre kamera er at batterkapasiteten synker, men heldigvis har speilreflekskamera generelt veldig bra batteri! Men kan du ikke heller spørre om å leie/lånet kamera over noen dager i julen, skaffe ditt eget minnekort, for så å kjøpe ditt eget om noen måneder Med tanke på at du har planlagt å kjøpe nytt kamera allerede til sommeren. Hvis du gjør det på denne måten, ligger du allerede en tusen lapp foran i sparing til nytt Anonymous poster hash: 6f016...859 Et nytt nybegynner kamera koster ikke allverdens som sagt Anonymous poster hash: 6f016...859 Det kameraet jeg vil ha ligger på 3700 kr å så mye har jeg hvertfall ikke nå. Er student så regner ikke med å kunne kjøpe det før skattepengene kommer i juni/juli. Har allerede spurt folk om å få lanet kamera av de men alle har tenkt å bruke det selv i julen. Anonymous poster hash: e196f...aa2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #9 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har veldig lyst på ett speilreflekskamera som jeg kan bruke på julaften til å ta bilder av småen. Men etter å ha kjøpt alt inn til jul så har jeg ikke akkurat så veldig mye penger til overs så det blir ikke ett nytt kamera. Har sett på ett brukt Nikon D3300 kamera til 1300 kr med minnekort og kameraveske,å selgeren bor i nærheten av meg. Er det ett greit kamera å kjøpe? Eller noen som kanskje kan anbefale ett annet speilreflekskamera som er for nybegynnere? Kommer til å kjøpe ett nytt og bedre kamera når jeg får råd,men kjøper nok ett brukt i første omgang nå. Anonymous poster hash: e196f...aa2 Ja, det høres ut som en grei pris.Men er kamera mye brukt, gammelt, hvilket objektiv følger med på kjøpet, er det flere objektiv? Hvis du ikke har hørt noe om objektivet er det sikkert standard objektivet som følger med kamera som nytt. Helt ok pris for det kamera, vil tro de fleste selger kamera for denne prisen så lenge det kun er det medfulgte objektivet. Kameraet er et nybegynner kamera og holder for deg i masse vis! Men er kamera bare et par år gammelt er det en bra pris. Et nytt sånn kamera koster vel rundt 3000 om jeg husker riktig (3000-4000?) Kjør på om du føler for å kjøpe det Grunnen til at jeg nevner objektivet er for at prisen og verdien til kamera stiger kraftig om det er et bra objektiv kjøpt ved siden av kamerahuset Anonymous poster hash: 6f016...859 Det er ikke flere objektiv å kameraet er 5 år men lite brukt sier selger.Kjøper nytt kamera senest til sommeren så hadde vært greit om det holdt til da Anonymous poster hash: e196f...aa2 Eneste som er dumt med litt eldre kamera er at batterkapasiteten synker, men heldigvis har speilreflekskamera generelt veldig bra batteri! Men kan du ikke heller spørre om å leie/lånet kamera over noen dager i julen, skaffe ditt eget minnekort, for så å kjøpe ditt eget om noen måneder Med tanke på at du har planlagt å kjøpe nytt kamera allerede til sommeren. Hvis du gjør det på denne måten, ligger du allerede en tusen lapp foran i sparing til nytt Anonymous poster hash: 6f016...859 Et nytt nybegynner kamera koster ikke allverdens som sagt Anonymous poster hash: 6f016...859 Det kameraet jeg vil ha ligger på 3700 kr å så mye har jeg hvertfall ikke nå.Er student så regner ikke med å kunne kjøpe det før skattepengene kommer i juni/juli. Har allerede spurt folk om å få lanet kamera av de men alle har tenkt å bruke det selv i julen. Anonymous poster hash: e196f...aa2 Skjønner Da er det vel bare å kjøre på! Har hatt et Nikon D3500, var et bra nybegynner kamera, gikk så over til andre objektiv og begynte å få interessen for foto. For det er når du først får prøve et bedre objektiv du forstår hvor bra bilder selv et nybegynner kamera kan ta Etter 3 år med det kamera gikk jeg over til Canon 7D, kjempe fornøyd Hatt det i 2 1/2 år nå Anonymous poster hash: 6f016...859
me_87 Skrevet 13. desember 2015 #10 Skrevet 13. desember 2015 Jeg ville heller ha ventet med å kjøpe kamera til du har råd til det kameraet du egentlig vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå