snartfampå5 Skrevet 12. desember 2015 #1 Del Skrevet 12. desember 2015 Hei! Er det noen her som venter sommerjente, og som har vintergutt fra før? Jeg har nemlig jente født i august, og venter gutt i januar. Hadde vært kjekt med noen å bytte klær med, jeg har masse fint i hvitt, rosa, lilla... Og flere vinterdresser fra Reima. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazel82 Skrevet 13. desember 2015 #2 Del Skrevet 13. desember 2015 Kjempelur ide, men tror det er andre termingrupper forespørselen passer bedre Er vel ingen som er kommet langt nok til å vite kjønn her inne ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartfampå5 Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 13. desember 2015 Takk, det er et godt poeng. 😀Klærne ligger der, så bytting kan gjøres når det evt blir aktuelt for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opsideisi Skrevet 14. desember 2015 #4 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg har vintergutt fra før, født januar 2013, så om jeg får jente denne gang så kan dette være en mulighet. Får vente å se til etter ultralyd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå