Gå til innhold

Kan jeg vaske joggesko i vaskemaskinen på 30 grader? Det er jo dyre Nike sko så er veldig synd om de blir ødelagt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som gjør det?

Anonymous poster hash: d040b...9d2

Fortsetter under...

Skrevet

Det går bra. Jeg har gjort det flere ganger.

Skrevet

Det går bra. Jeg har gjort det flere ganger.

På hvor mange grader da?

Skrevet

Hmmm. Jeg gjorde det med mine, og de tålte det ikke. Men en bøtte med grønnsåpevann går fint.

Skrevet

Kald (ull) vask og ser at noen anbefaler å ha dem i en putetrekk for å beskytte dem. 

Anonymous poster hash: 618cf...d3b
Skrevet

Bruker 30 grader og fknvask, evt ullvask.

Annonse

Skrevet

Jeg vasker alle mine joggesko i vaskekaskinen. Jeg pakker en sko inn i et hånkle og legger det i en vaskepose, gjør det samme med den andre skoen, og legger begge vaskeposene inni et dynetrekk. Det gjør jeg for å skåne vaskemaskinen. Vasker de så på 30 grader finvask

Anonymous poster hash: 61ea9...672
Skrevet

Jeg vasker alle mine joggesko i vaskekaskinen. Jeg pakker en sko inn i et hånkle og legger det i en vaskepose, gjør det samme med den andre skoen, og legger begge vaskeposene inni et dynetrekk. Det gjør jeg for å skåne vaskemaskinen. Vasker de så på 30 grader finvask

Jeg har ingen vaskepose, og det er snakk om 3 par joggesko. Kan jeg pakke hver sko i hånkle så putte alle i dynetrekk? Tror du det vil gå? Hvorfor ull program forresten på sko?

Skrevet

Jeg vasker de på 40 grader uten noe rundt. Går veldig fint.

Skrevet

Jeg har ingen vaskepose, og det er snakk om 3 par joggesko. Kan jeg pakke hver sko i hånkle så putte alle i dynetrekk? Tror du det vil gå? Hvorfor ull program forresten på sko?

Jeg vasker de ikke på ull program.

Skrevet

Jeg vasker alle joggesko i vaskemaskinen. Har aldri opplevd at det er noe problem.

Bruker også et håndkle rundt for å beskytte vaskemaskinen

Anonymous poster hash: b48d0...467

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...