Gå til innhold

Livmorstapp.. Hjelp?

Anbefalte innlegg

Trenger litt råd her:) Jeg vet at når livmorstappen er helt åpen. Altså når du ikke kjenner noe klump så har du eggløsning? Vel min klump er snart helt åpen, liten "klump" igjen, masse el-slim, men testene mine er sterkere, men får ingen smil på clearblue. Hvorfor ikke det? Dette skal jo vise innkommende eggløsning, men jeg vil jo ha eggløsning når denne blir positiv eller har jeg misforstått?.. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144250988-livmorstapp-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk aldri positiv på eggløsningstest på clearblue men fikk utslag på billig testene. Kanskje det er samme på deg?

For å være helt ærlig så tror jeg det. Men i dag fikk jeg positiv på Clearblue. Første smiley. Hadde ikke billigtester igjen, men de ble positiv lenge før. CB er ikke sånn helt helt positiv, men så lenge det er et smil? Jeg har også brukt tid på å kjenne på livmorstappen og nå er den helt åpen. Lurer på om den er helt åpen fordi egget har kommet eller om den bare åpner seg en stund før? Hmm.. :)

Jeg fikk aldri positiv på eggløsningstest på clearblue men fikk utslag på billig testene. Kanskje det er samme på deg?

For å være helt ærlig så tror jeg det. Men i dag fikk jeg positiv på Clearblue. Første smiley. Hadde ikke billigtester igjen, men de ble positiv lenge før. CB er ikke sånn helt helt positiv, men så lenge det er et smil? Jeg har også brukt tid på å kjenne på livmorstappen og nå er den helt åpen. Lurer på om den er helt åpen fordi egget har kommet eller om den bare åpner seg en stund før? Hmm.. :)

Du må se på hva ikon du får, ikke hvordan streken ser ut (på cb).

Ellers synes jeg billigstrimler er vel så pålitelige.

Anonymous poster hash: 9e312...a7e

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...