Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #26 Skrevet 13. desember 2015 nja, ikke underlivet, men det over av og til han pendler, så det er bare litt moro i hverdagen. Og det er ikke i arbeidstiden heller, men på kveldstid. Jeg skal tåle om puppene mine ender opp som plakat i japan. De er ikke så lekre at jeg tror sjansen er så stor Anonymous poster hash: cd6ac...2a7
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #27 Skrevet 13. desember 2015 Det at vi vet godt hvordan hverandre ser ut gjør det ikke mindre hyggelig å se hverandre nakne. Vi sender ikke bilder når han er hjemme. han sender forsåvidt aldri nakenbilder. Anonymous poster hash: cd6ac...2a7
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #28 Skrevet 13. desember 2015 Har gjort det med tidligere kjærester, men ikke hatt noen god følelse rundt det etter at det ble slutt. Mannen har ikke fått noen Anonymous poster hash: a591e...3f3
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #29 Skrevet 13. desember 2015 Nei det gjør jeg ikkje. Så tilfeldig på fredag på julebord. Kompis mobil. Anonymous poster hash: c8c47...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå