Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Det står motstridende på annenhver side på nettet. Skal man røre eller ikke røre når man koker karameller? Anonymous poster hash: 73427...f75
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 røre, men måle temperaturen jevnt og trutt. men er veldig enkelt å lage i mikro, bare sleng alle ingredienser i en bolle, og sett på full guffe i fem min, rør og gjenta, skiller røren seg, tarr du i litt fløte. volllà fløtekaramell på under ti min, mot 1t i kjele smaker det samme Anonymous poster hash: bd068...31c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 røre, men måle temperaturen jevnt og trutt. men er veldig enkelt å lage i mikro, bare sleng alle ingredienser i en bolle, og sett på full guffe i fem min, rør og gjenta, skiller røren seg, tarr du i litt fløte. volllà fløtekaramell på under ti min, mot 1t i kjele smaker det samme Anonymous poster hash: bd068...31c Etter å ha ødelagt 3 porsjoner tar jeg imot alle råd! Virker microen på alle oppskrifter? Anonymous poster hash: 73427...f75
monty12 Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Prøv oppskriften på karameller med kondensert melk på detsøteliv.no. Enkle og knallgode!
Ikkedytt Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 De jeg lager rører jeg ikke i. De har alltid blitt bra.
klg,2 boys now:) Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 røre, men måle temperaturen jevnt og trutt. men er veldig enkelt å lage i mikro, bare sleng alle ingredienser i en bolle, og sett på full guffe i fem min, rør og gjenta, skiller røren seg, tarr du i litt fløte. volllà fløtekaramell på under ti min, mot 1t i kjele smaker det samme Anonymous poster hash: bd068...31c Seriøst?😱Oppskrift please???
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Prøv oppskriften på karameller med kondensert melk på detsøteliv.no. Enkle og knallgode! Da har jeg forsøkt disse, og for nå ser de bra ut! Håper det ser slik ut i morgen også 😊 Anonymous poster hash: 73427...f75
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Ikke røre! Kommer sikkert an på hvilken oppskrift, men om man rører for mye (må jo røre litt innimellom) skiller fettet seg ut når massen blir avkjølt. Ikke veldig digg med et fettlag rundt karamellen når den skal spises. Anonymous poster hash: eaae1...34f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #9 Skrevet 12. desember 2015 Prøv oppskriften på karameller med kondensert melk på detsøteliv.no. Enkle og knallgode!Da har jeg forsøkt disse, og for nå ser de bra ut! Håper det ser slik ut i morgen også 😊 Anonymous poster hash: 73427...f75 Det fungerte! Pakket og klare til å leveres ut! Namnam! 😊 Tusen takk Anonymous poster hash: 73427...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå