Gå til innhold

Røre eller ikke røre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står motstridende på annenhver side på nettet. Skal man røre eller ikke røre når man koker karameller?

Anonymous poster hash: 73427...f75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

røre, men måle temperaturen jevnt og trutt.

men er veldig enkelt å lage i mikro, bare sleng alle ingredienser i en bolle, og sett på full guffe i fem min, rør og gjenta, skiller røren seg, tarr du i litt fløte. volllà fløtekaramell på under ti min, mot 1t i kjele :P smaker det samme :P

Anonymous poster hash: bd068...31c
Skrevet

men er veldig enkelt å lage i mikro, bare sleng alle ingredienser i en bolle, og sett på full guffe i fem min, rør og gjenta, skiller røren seg, tarr du i litt fløte. volllà fløtekaramell på under ti min, mot 1t i kjele :P smaker det samme :P

Etter å ha ødelagt 3 porsjoner tar jeg imot alle råd! Virker microen på alle oppskrifter?

Skrevet

Prøv oppskriften på karameller med kondensert melk på detsøteliv.no. Enkle og knallgode!

Skrevet

De jeg lager rører jeg ikke i. De har alltid blitt bra.

Skrevet

Seriøst?😱Oppskrift please???

Skrevet

Prøv oppskriften på karameller med kondensert melk på detsøteliv.no. Enkle og knallgode!

Da har jeg forsøkt disse, og for nå ser de bra ut! Håper det ser slik ut i morgen også 😊

Skrevet

Ikke røre! Kommer sikkert an på hvilken oppskrift, men om man rører for mye (må jo røre litt innimellom) skiller fettet seg ut når massen blir avkjølt. Ikke veldig digg med et fettlag rundt karamellen når den skal spises. 

Anonymous poster hash: eaae1...34f
Skrevet

Da har jeg forsøkt disse, og for nå ser de bra ut! Håper det ser slik ut i morgen også 😊

Det fungerte! Pakket og klare til å leveres ut! Namnam! 😊 Tusen takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...