Gå til innhold

IKM UKE 1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Masse el slim igår, så kjørte på idag og håper på d beste. Tester ikke etter el denne gang, vi tar julestri og julekos om hverandre, så får vi håpe på det beste. Lykke til alle sammen. Håper dere får en nydelig julefeiring og et godt nyttår 😊

Masse el slim igår, så kjørte på idag og håper på d beste. Tester ikke etter el denne gang, vi tar julestri og julekos om hverandre, så får vi håpe på det beste. Lykke til alle sammen. Håper dere får en nydelig julefeiring og et godt nyttår 😊

Det er vel da det klaffer.

Hadde ganske mye eggløsningsslim på mandag, så regner med at eggløsning fant sted som forventet (22/23.12). Så er vel 2-3 dpo nå. Orket ikke å teste denne pp, så får vel bare se fremover :) Har valgt å leve helt normalt til en test viser motsatt fra nå av, og tenker ikke så mye på det.. Men vi hadde samleie både dagen med eggløsningsslim og dagen etter, så sjansen er der !

Hører egentlig til her, men har nå hatt syklus på 36 dager, så må vel over på uke 3 når den kommer. 

Men må spørre her, skal jeg følge den syklus på 36 nå eller den jeg hadde tidligere på 28/29?

Anonymous poster hash: a9171...417

Hører egentlig til her, men har nå hatt syklus på 36 dager, så må vel over på uke 3 når den kommer.

Men må spørre her, skal jeg følge den syklus på 36 nå eller den jeg hadde tidligere på 28/29?

Anonymous poster hash: a9171...417

Kan bli 28 - 29 denne mnd. Jeg hadde eit utbrud på 38 dager og neste mens kom som normalt igjen.

Annonse

Da er jeg 3 dpo og håper og håper. Min 17 pp la det bli min tur no da.

Åsen dpo er resten av jentene ?

8 dpo - tror jeg. Litt vanskelig å si, siden jeg aldri får skikkelig utslag på EL-tester, og har litt uregelmessige sykluser. Jeg skal i alle fall ikke teste på LENGE ennå. Synes det er nitrist med blendahvite tester, og har testet før IKM og blitt skuffet hver pp nå (dette er pp5), så det tenker jeg ikke å gjenta. Skal i alle fall prøve å la være. ;)

Tror jeg hadde eggløsning i går (mandag). Har 13 dagers lutealfase, og dermed IKM søndagen i uke 1. Vurderer å ta pause noen mnd dersom det ikke klaffer nå. Har en del som skjer til høsten, passer ikke så godt med termin da. Samtidig er jeg litt for gammel til å tenke slik. Var gravid, men mistet i høst. Håper vi alle får positive tester! Nytt år og nye muligheter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...