Gå til innhold

IKM UKE 1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye dere med positiv!

Her venter jeg enda på TR... Glemte å teste i dag morges, men tviler på jeg er gravid.. Har mye intense smerter nå.. :/ Slik jeg pleie ha de første dagene med mensen.. Så er veldig merkelig å ikke blø, men likevel ha det så vondt :/ forbasket..

Gratulerer til de med positive test, selv har desember vert stressende for meg med laoraskopi og vente på hormonbehandling.. I dag var vi på ivf klinikken og dama sier. Skal du ha mens nå? Ja er i disse dager svarer jeg... Hun ber meg ta blodprøver før vi drar.

Ble så satt ut at jeg måtte bare ta en test når jeg kom hjem. Og vet dere? Det blir ingen ivf tror nemmelig. jeg ikke har hatt mens siden 2015 🙌🙌🙌

post-862087-0-62251100-1452178246_thumb.jpg

Skjønte ikke den jeg ? Hva Bøe du satt ut av ? Blodprøver før ivf er vel helt vanlig skulle man tro og at ikke du har hatt mensen siden 2015 er vel ikke så rart når det bare er 8 dager siden vi bar i 2015....

Anonymous poster hash: a48d3...cee

Skjønte ikke den jeg ? Hva Bøe du satt ut av ? Blodprøver før ivf er vel helt vanlig skulle man tro og at ikke du har hatt mensen siden 2015 er vel ikke så rart når det bare er 8 dager siden vi bar i 2015....

Anonymous poster hash: a48d3...cee

Hun er gravid!!!! (Siden du måtte ha det inn med teskje😉)

Gratulerer så mye Skogfrua!

Anonymous poster hash: 3344c...679

Annonse

Annonse

Gratulerer til dere det har klaffet for :) Heldige er dere!!!! Her er det definitivt over, med tanta irriterende mye til stede :P Bare å stå på videre for oss andre.

Æsj! Du som hadde strek på testen og allting... Lykke til i neste pp :)

Skulle vente til i morgen med å ta en test, men tok en idag, da mannen reiser bort. CB digital - gravid 2-3 uker! Hurra!!! Håper at spiren klorer seg fast denne gangen, vi er superklar for en lillebror/søster 😊 Dette er pp9, hadde en SA i pp7.

Hei😊 Er ny her 😊 Slenger meg gjerne med på den tråden her jeg også siden Ikm var 5 januar... Er da 20 dpo. Føler meg veeeeeldig gravid med symptomer som ømme bryster,mye gul/hvit slimete utflod, humørsvingninger & mensmurringer i både mage/rygg som har vart en ukes tid nå 😰

Testet neg.13,15,17,18,19 dpo. Fortsatt ingen tegn til Tr! Huff, blir så frustrert 😤 Har 2 barn fra før & skal sies at jeg ikke testet positivt med begge før jeg var i uke 6...

Førstemann testet jeg jevnlig til uke 6 & minstemann fattet jeg ikke mistanke før jeg stod med testen i hånda 😂 Noen fler som har lite økning av hcg?

Kan jeg Slenge meg med her? :) IKM for 1 uke siden, ingen tegn til TR.. og negative tester bare :/ har skrevet ned "symptomer" men noen av dem kjenner jeg igjen i forhold til TR, men den kommer jo ikke :s ta ny test om 1 ukes tid eller dra til legen og teste hcg? :)

"Symptomer"

Litt kvalm, litt av og på

Litt ømme brystvorter og de klør;s

Ømme/vonde pupper

Tisser ofte, og da mener jeg ofte.. gubben kommenterer det også ;p haha

Sulten hele tiden, til og med rett etter jeg har spist;p

Vondt i ryggen/korsryggen og nå de siste dagene også i hoftene :/

Mensmurringer, luft i magen 🙈

Trøtt, kan godt sove hele dagen om jeg har mulighet

Humørsvingninger

Hvit/gul litt tykk utflod, noen dager mye og andre dager lite

Drikker hele tiden :På

Har ikke Googlet så mye ang symptomer for vil ikke håpe for mye og så blir skuffet :P så unngår Google når det gjelder symptomer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...