Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Han døde i en ulykke for 1.5 år siden. Synes savnet er større i år enn i fjor. I fjor var det første julen uten pappa og vi stålsatte oss veldig...nå er savnet enormt og det gjør bare fysisk vondt at han er borte. Noen som har opplevd det samme å miste noen dere er glad i plutselig? Anonymous poster hash: 7569d...52e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 <3 Anonymous poster hash: 49c8f...ee8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Mistet svigermor plutselig i fjor. Det er selvsagt verst for mannen min, men også vondt for meg etter 20 år i samme familie. Også et stort sjokk for vår eldste som var der da presten kom med nyheten. Jeg vet ikke om det er bedre i år enn i fjor. Savner kommer plutselig, spesielt når det er spesielle anledninger. Gir deg en god klem. Å miste våre nærmeste plutselig er en fryktelig opplevelse. Vi får håpe det blir letter med tiden. Håper du har mange gode venner/familie i livet ditt slik at dere kan mimre over gode minner sammen 💛 Anonymous poster hash: 1f1f5...b56
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Jeg sender deg en stor klem! Jeg mistet min far for 28 år siden, rett før jul. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si... Jeg skulle ønske at jeg kunne si at det blir enklere med årene, men det er ikke sant. For meg hjelper det å kjenne på følelsen, kjenne at jeg savner han. Huske de gode minnene. Ja, det gjør vondt - fremdeles. For meg er det også tanken på at han ville det beste for meg, han ville at jeg skulle fortsette; ta en utdanning, få meg en jobb,gjøre det som gleder meg. Da gjør jeg hva han alltid hadde ønsket for meg, og vi gjør det 'sammen'. Anonymous poster hash: dd453...f77
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 føler med deg. Jeg mistet pappaen min til kreft desember 3 år siden. han fikk påvist kreft kun 2 mnd før, og fikk god prognose. så det at han plutselig ble veldig dårlig og døde kom som et sjokk på oss alle. Julen var hans høytid over alle høytider. Han var nærmiljøets nisse. elsket å glede store og små. Julen har ikke blitt helt det samme etter at han gikk bort. Ønsker å sende deg en stor klem. Anonymous poster hash: 7cb9a...f49
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #8 Skrevet 10. desember 2015 Ikke opplevd å miste noen plutselig, men en god venninne har.... Hun liker å prate mye om han. Hun forteller historier. Vi lytter.... Det hjelper henne litt, holder ham litt i live.. Ellers prøv å støtt deg til familie som er der du er. Som har det som deg. Le og gråt sammen. Jeg er sikker på din far hadde ønsket at dere skulle hatt en fin jul 💕 sender deg god energi og gode tanker 💕 Anonymous poster hash: 85ffe...ed8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #9 Skrevet 10. desember 2015 Min far døde i desember for mange år siden og min mamma nå i august, blir en rar jul Anonymous poster hash: 635cc...f34
mvt Skrevet 10. desember 2015 #10 Skrevet 10. desember 2015 Min far døde i desember for mange år siden og min mamma nå i august, blir en rar jul Anonymous poster hash: 635cc...f34 Så ufattelig trist... Ønsker deg alt godt❤️
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #11 Skrevet 10. desember 2015 Takk 😘 Anonymous poster hash: 635cc...f34
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #12 Skrevet 10. desember 2015 Mistet barnet mitt plutselig og uventet for 2 år siden. Julen er en vond tid men prøver å gjøre den så fin som mulig for mitt barn som fortsatt lever. Har også mistet besteforeldre veldig nær julen for en del år siden (var i begravelse til farmor på lillejulaften). Utrolig trist å miste sine kjære, og det gjør høytider vonde og triste. Det er veldig tydelig at det er noen som mangler. Sender deg en klem, og en til dere andre som har mistet deres kjære💚💙 Anonymous poster hash: a61e1...925
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #13 Skrevet 10. desember 2015 Min pappa døde også rett før jul, for tre år siden. Desember er en tung måned. For nøyaktig tre år siden satt vi rundt sengen hans og ventet på at det skulle være over.. Anonymous poster hash: bfd60...6cb
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #14 Skrevet 10. desember 2015 ❤️❤️ til dere alle sammen Anonymous poster hash: 7cf24...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå