Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #51 Skrevet 11. desember 2015 Må jeg regne med å være sååå tørr i munnen hele tiden? Jeg er klar over faren med karies, men er heller mer bekymret for den merkelige følelsen det er å gå konstant tørr i munnen. Hadde håpet at at det ville bli bedre etter hvert som kroppen ble vandt til medisinen. Anonymous poster hash: 48e24...43e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #52 Skrevet 12. desember 2015 Når jeg setter meg ned for å lese pakningsvedlegget, finner jeg ut at det egentlig er antidepressiva. Føler legen prøver å lure meg på antidepressiva. Han spurte meg faktisk også om jeg følte meg deprimert, noe jeg sa klart og tydelig fra om, at jeg ikke gjorde. Ser av pakningsvedlegget at disse tablettene kan brukes mot smerter, men mistenker at legen min vil slå to fluer i et smekk. Jeg sliter med kroniske smerter, og trodde jeg nå skulle få prøve en ny smertestillende tablett. Jeg klarer ikke å prøve disse en gang, når jeg vet at det er antidepressiva. Snakk om å føle seg lurt. Anonymous poster hash: 48e24...43e Veldig mange tabletter har flere virkemåter, sånn som disse her! Du skal være glad du ikke har en lege som kjører på med sterkere smertestillende som man raskt blir avhengig av, for det blir man av b-preparater. Anonymous poster hash: b5b69...9fc
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #53 Skrevet 12. desember 2015 Jeg fikk sarotex en periode mot migrene da ingenting annet tok det. Det hjalp meg veldig, men ble ekstremt sløv. Ta de på kvelden Anonymous poster hash: 0047d...ed8
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #54 Skrevet 16. desember 2015 Hvordan går det hi? Anonymous poster hash: c94b8...e7a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #55 Skrevet 16. desember 2015 Jeg bruker nå 2x10mg hver kveld. Bivirkningene har gitt seg nesten helt. Eneste jeg fortsatt kjenner litt på er munntørhet, men det er mye bedre, så håper det også gir seg etter hvert. Kroppen føles mye bedre, selv om jeg fortsatt har noe smerter, men alt i alt så går det mye bedre nå. Takk, som bryr deg. Anonymous poster hash: 48e24...43e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #56 Skrevet 16. desember 2015 Jeg bruker nå 2x10mg hver kveld. Bivirkningene har gitt seg nesten helt. Eneste jeg fortsatt kjenner litt på er munntørhet, men det er mye bedre, så håper det også gir seg etter hvert. Kroppen føles mye bedre, selv om jeg fortsatt har noe smerter, men alt i alt så går det mye bedre nå. Takk, som bryr deg. Anonymous poster hash: 48e24...43e Så bra Godt de hjalp Anonymous poster hash: c94b8...e7a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #57 Skrevet 16. desember 2015 Det er jo ikke noe å ta på vei for. Det er jo mange medikamenter som er framstilt med virkning mot en ting, men at bivirkningene gjør at det også kan brukes mot andre plager. F. eks. Vallergan som er medisin mot allergi, brukes også som sovemedisin. Anonymous poster hash: a8b39...089 Eller en velkjent blå pille mot slag som hadde en nok så unik bieffekt... Anonymous poster hash: a9fe8...240 Haha.....artig 😊 Anonymous poster hash: b5b69...9fc
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #58 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er hyperskeptisk mot psykofarmaka. Jeg lider heller gjennom depresjon, om så er, enn å ta noe som roter med ting oppe i hodet. Det står for pakningsvedleggene at "en formoder at", "en går ut fra at", "en tror at". Altså vet en ikke. Det er ingen som er helt sikker på hvordan psykofarmaka fungerer. Ei heller vet en hvorfor det fungerer positivt på noen men trigger tunge depresjoner hos andre, i noen tilfeller så tunge at folk ender sitt liv. Jeg hadde ikke turt å ta. Anonymous poster hash: a9fe8...240 Oi, da er det virkelig mange legemidler du ikke kan ta. Mange preparater vet de effekten av, men de kjenner ikke helt til mekanismen som gir resultatet. De vet en del, men ofte ikke alt som skjer i kroppen. Tror du Sarotex eller enkelte andre psykofarmaka er det eneste som kan ha negativ påvirkning i kroppen? Mange legemidler har bivirkninger som kan skade kroppen, men man må veie fordelene mot ulempene. Mange ting man omgir seg med, inhalerer, spiser av "naturlige" ting, påvirker også kroppen negativt. Hvis man lever med kroniske smerter og livskvaliteten blir redusert, er det kanskje en fordel med legemidler som Sarotex selv om det opprinnelig var ment som antidepressiva. Anonymous poster hash: 1a476...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå