Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Har rapportert brukeren og to innlegg jeg har funnet fra denne personen, men i tilfelle det tar tid før dere ser rapporteringen:

Vedkommende har brukernavn Anders P.hode Negher og har postet innlegg i disse to trådene:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143878600-sønnen-min-ble-slikket-pa-tissen-idag-helt-forferdelig/page-3#entry147603319

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144200302-gigantisk-kvise-på-tissen-hjelp/page-2#entry147603309

Anonymous poster hash: 97dac...883

Fortsetter under...

Takk for rapporter. Alle tråder skal nå være fjernet. Ser dere fler, gi beskjed! :-)

Sekretøsa

Takk! Men litt for sent. Nå vil jeg alltid se en tiss i ansiktet på Fantorangen. What has been seen... :(

Anonymous poster hash: a953e...8df

Gjest Sekretøsa

Takk for rapporter. Alle tråder skal nå være fjernet. Ser dere fler, gi beskjed! :-)

Sekretøsa

Takk! Men litt for sent. Nå vil jeg alltid se en tiss i ansiktet på Fantorangen. What has been seen... :(

Det skjønner jeg, men vi er ikke alltid på hele tiden. Det tok heldigvis ikke så lang tid før det ble borte :-)

Håper minnet ditt blir det og :)

Sekretøsa

Sekretøsa

Altså, man trenger ingen spammer for akkurat det. Fantorangen HAR penisnese.

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest Darwinia:-)

Sekretøsa

Altså, man trenger ingen spammer for akkurat det. Fantorangen HAR penisnese.

"Vil du være vennen min, kom og gi meg "snabelen" din, tralla-la"

Seriøst, går det an å IKKE tenke koffert når man ser på Fantorangen?

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...