Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Hvilke forum bruker dere? Altså, jeg er ikke interessert i noen forum der man leter etter sidesprang eller grisete nettsex med andre enn partneren, men forum der man kan utveksle tips og råd for å bli bedre i senga og få mer spennende sexliv. Sexliv med mannen er dritkjedelig, selv om jeg vet at han kan være god. Føler at jeg ikke er noe særlig spennende eller god i senga, og har null venninner å diskutere det med. Vil gjerne gi mannen "det lille ekstra" i tillegg til vanlig sex. Noen råd? Anonymous poster hash: 75029...e7d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Dette har jeg også lurt på flere ganger. Og de få gangene jeg har skrevet om det her inne har jeg bare fått negativ respons. Så nå håper jeg du får skikkelige svar:) Anonymous poster hash: c8050...dd4
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Tror det beste tipset her er cupido. Mange andre nettsteder, som nakenprat eller cuckold er mest for svingerspar eller andre viderverdigheter med webcam og slikt. Sjekk ut cupido.no eller kjøpt bladet. Anonymous poster hash: aae30...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå