Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Er det rimelig teit å gi en 7 åring en iPad mini til jul? Jeg er så usikker! Han låner hele tiden min og søsteren på 14 år en egen mini. (Som hun fikk i fjor av besteforeldre!) Han er god til å leke inne og ute, og er aktiv og sosial ellers. Hadde du spurt meg for 7 år siden hadde jeg satt i halsen og aldri i livet tenkt på det. Men tidene forandrer seg og jeg ser han gjerne skulle hatt en egen. Han har ikke ds eller noe annet... Tenkte på den enkleste/billigste til 2300... Jeg syns det er mye penger men har anledning til det i år.. Hva tenker folket? Anonymous poster hash: 821f5...39f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Jeg tenker at 2-åringen min har, så at en på 7 skal få er ikke noe problem. Ikke er det spesielt dyrt heller, sammenliknet med andre helt vanlige gaver (ski og sportsutstyr, mobil, tv etc). Anonymous poster hash: c8dd2...9f1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Mine jenter fikk hver sin da de var 4 og 6 år. Jeg synes det er en god investering. Anonymous poster hash: ce47c...090
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Vi kjøpte en ipad mini til en (da) fireåring i fjor. Jeg var ekstremt skeptisk og skjønte liksom ikke helt hva han skulle bruke den til, men pappaen var veldig for det. Men for en investering! Han hadde litt problemer med å f.eks lære seg farger og tall, og ipaden er en kjempefin læringsarena. Han har også en litt språklige problemer, og da kan vi bruke ipaden som hjelpemiddel med tanke på det også (etter tips fra spesialpedagog). I tillegg blir den brukt til en del film og spill selvfølgelig som holder ham opptatt. Det er også en måte å slappe av for ham etter en lang dag i barnehagen. Når sjuåringen din likevel låner din og søsteren sin, så ser jeg ingen grunn til å gi ham en egen. Det blir han nok veldig glad for! Anonymous poster hash: 50ea8...8ce
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Min fikk da han var to år. Han har en vanlig iPad air. Syns disse miniene er for små, og viser for lite bilde. Anonymous poster hash: 33d94...3e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå