Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 10. desember 2015 #26 Skrevet 10. desember 2015 Man burde ikke farge håret til barn og vi foreldre burde gå forran som gode eksempler med den hårfargen vi har naturlig. Barna våre bør lære ar de, og vi, er bra nok som vi er og ikke trenger å forandre på utseendet vårt. Anonymous poster hash: 745d4...919 Da regner jeg med at du vil nekte dattera di tannregulering, siden det ikke er naturlig for henne å ha rette tenner? Briller er unaturlig, ser du dårlig så er det slik det er. Regner med at du ikke bruker ansiktskremer, ikke klipper håret, ikke napper øyenbryn, ikke barberer deg under armene eller på leggene, ikke har neglelakk eller noe annet noen sinne - alt det er jo unaturlig. Regner også med at du ikke bruker klær? Det er jo ikke slik naturen har skapt oss, med klær altså. Nei, jeg nekter å gå rundt som grå kjerring når jeg er litt over 30, så jeg farger håret. Barna bør lære at de er bra nok som de er, men de bør også vite at de kan fikse på noe de ikke er fornøyd med med enkel hårfarge, strøk med mascara, briller med fin innfatning, BB-krem og lignende. Hva i all verden er farlig med å pynte seg da? MÅ man se ut som uflidd traktorlesbe for å være "bra nok"? Amen 🙌🏼
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #27 Skrevet 10. desember 2015 Farge det, litt blått..... eller lilla..... Kanske ikke hele, men litt..... Åååh, mamma mamma kan du bestille time til med hos din frisør...... Man kan da ikke farge håret på en 10 åring?? -eller kan man det?? Gjør man det selv med noe glansvask lignende greier, eller?? Anonymous poster hash: 20761...308 Hvis håret er lyst nok så kan frisøren farge med instamatic. Det vaskes garantert ut. Glansvask vaskes ikke ut bestandig. Instamatic er pastellfarger. Anonymous poster hash: ab732...fa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå