Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Inspirert av tråden om Delina.. Hva synes dere om Nelina? Likner jo litt på Nellie, Nelia osv. Anonymous poster hash: dbe36...e0d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Helt ok :-) Anonymous poster hash: 61a01...0a6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Hvilken av n'ene? Elina eller Nelia..? Synes de begge er fine navn, men Nelina har jeg ikke hørt før, og synes det er litt spennende med sjeldne navn. Anonymous poster hash: dbe36...e0d
Skiqueen Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Hvilken av n'ene? Elina eller Nelia..? Synes de begge er fine navn, men Nelina har jeg ikke hørt før, og synes det er litt spennende med sjeldne navn. Anonymous poster hash: dbe36...e0d Jeg støtter Elina hvertfall
Hun med alle ungene Skrevet 10. desember 2015 #8 Skrevet 10. desember 2015 Hvilken av n'ene? Elina eller Nelia..? Synes de begge er fine navn, men Nelina har jeg ikke hørt før, og synes det er litt spennende med sjeldne navn. Anonymous poster hash: dbe36...e0d Når jeg skrev det tenkte jeg på den første, men Nelia er veldig fint det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå