Gå til innhold

Gravid på cerazette

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette her, men her ble det.
Er det noen her som har blitt gravid på cerazette og hatt mindre blødninger? Har hatt omgangssyke og trolig ikke fått i meg pilla på 2-3 dager, og etter jeg hadde sex på søndag har jeg hatt en mindre blødning (rødt og slimete)- vanligvis blør jeg ganske heftig fra dag én av mensen. Sist jeg var gravid blødde jeg etter sex, men da var det mer rosa. Jeg husker ikke eksakt når jeg hadde omgangssyken, men tror det har gått tre uker, kanskje litt mindre. Har hatt regelmessig sex både før og etter jeg var syk. Jeg vet jeg må teste meg, men er så redd for resultatet. Da er det selvfølgelig mye bedre å torturere seg selv med andres erfaringer først  :unsure:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144250304-gravid-p%C3%A5-cerazette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette her, men her ble det.

Er det noen her som har blitt gravid på cerazette og hatt mindre blødninger? Har hatt omgangssyke og trolig ikke fått i meg pilla på 2-3 dager, og etter jeg hadde sex på søndag har jeg hatt en mindre blødning (rødt og slimete)- vanligvis blør jeg ganske heftig fra dag én av mensen. Sist jeg var gravid blødde jeg etter sex, men da var det mer rosa. Jeg husker ikke eksakt når jeg hadde omgangssyken, men tror det har gått tre uker, kanskje litt mindre. Har hatt regelmessig sex både før og etter jeg var syk. Jeg vet jeg må teste meg, men er så redd for resultatet. Da er det selvfølgelig mye bedre å torturere seg selv med andres erfaringer først :unsure:

Jeg har blitt gravid på cerazette 2 ganger faktisk, tok de til helt riktig tid også!

Anonymous poster hash: 5968a...ff3

Ææh.. jeg har fortsatt denne rare blødningen. Blør lite, men nok til at truseinnlegget blir litt rosa. Jeg har aldri hatt en blødning som denne før, men trolig er det kun noe "nytt". Ser an i et par dager til, så tester jeg. Greit å unngå å bli helt sprø på testinga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...