Gå til innhold

Matforgiftning (diaré) og fly! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har visst blitt matforgiftet, har hatt skikkelig diaré i hele dag. Kan ikke ta imodium da jeg er gravid, og skal ta fly i morgen tidlig!! :(

Hva kan jeg gjøre? Det er så ille at jeg såvidt klarer å holde meg på veg til do (3 meter)...... :(

Anonymous poster hash: 831cc...107

Skrevet

Huff. Du får bare håpe på det beste. Føler med deg.

Har du reiseforsikring hvis du må bli en dag ekstra?

Anonymous poster hash: b653e...668

Skrevet

Da ville jeg rett og slett ikke flydd!

Du kan ikke risikere å oppta flytoalettet hele flyturen, og det kan dessuten ikke brukes mens flyet går opp eller lander.

Anonymous poster hash: c9a3c...350
Skrevet

Har reiseforsikring ja. Hva kan jeg få dekket? Er i utlandet, så det er ingen alternativ transport.

Hi

Skrevet

Har reiseforsikring ja. Hva kan jeg få dekket? Er i utlandet, så det er ingen alternativ transport.

Hi

Du må sjekke med forsikringsselskapet du har forsikringen i.

Jeg ville fått en legeerklæring, hotellet kan sikkert kontakte en lege for deg. Uten legeerklæring er det ikke sikkert du får dekket utgiftene. Hvilken reiseforsikring har du da?

Anonymous poster hash: c9a3c...350

Skrevet

Hvis du reiser med en reisebyrå, ville jeg ha prøvd å få kontakt med det reisebyrået nå. Alle har en sånn nødnummer man kan ringe til om nødvendig. Og du må passe på, siden du er gravid, at du ikke blir dehydrert. Få fatt i en lege. Jeg har desverre ikke noe råd ang det at du skal reise i morgen :/ nok en gang, om du reiser med et byrå, ta kontakt og spør de lm det og. Ofte er det sånn at man kanskje ikke får reise ved slik sykdom heller.

Skrevet

Kontakt lege, og få legeerklæring. Så må du kontakte forsikringsselskapet. Er du like dårlig i morgen, kan du jo ikke fly, da må du ta et fly senere.

Anonymous poster hash: 5cc0d...8db
Skrevet

Jeg flydde hjem fra USA med salmonella for noen år siden. Forklarte situasjonen til flyvertinnene, fikk et trippelsete for meg selv helt bakerst i flyet rett ved toalettene. Jeg sov meg stort sett gjennom hele flyturen bortsett fra noen løpeturer på do. Så det går an å komme seg hjem likevel om man er syk, men nå skal det være sagt at jeg var heldig med et halvfullt fly.

Anonymous poster hash: 8a233...d14

Skrevet

Jeg fløy hjem fra Egypt med "feriemage". Det startet dagen før jeg skulle hjem. Dagen jeg skulle reise var jeg helt tom. Jeg valgte å ikke spise den dagen, bare drikke og gikk på do bare én gang på flyet. Det er begrenset hvor lenge du holder på med den tømmingen du har nå. Du blir tom til slutt.

Hvordan matforgiftet er du? Kjøtt? Håper alt går bra med den lille i magen.

Anonymous poster hash: 6b89c...43e

Skrevet

Sats på å komme deg hjem. Ikke spis som en her nevner. Isåfall litt lys loff og kun vann.

Anonymous poster hash: 6c6c6...a78

Skrevet

Kan ikke tro at jeg sier dette, men... Hvis du absolutt må hjem med det flyet, bør du ta på bleie. Bare sånn i tilfelle det går rett vest... Så kan du i det minste blir kvitt problemet uten at hele flyet får det med seg. Lykke til og god bedring!

Anonymous poster hash: 5dd7f...f53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...