alma1608 Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 I dag testet jeg endelig positivt! Og er vel ca 4 uker på vei nå  Men jeg har så veldig vondt, menssmerter.. og har hatt det i ca 6 dager nå og føles som det blir verre.. Var hos legen i dag, som henviste meg til gynekolog. Og sykepleierne som jobber der ba meg krysse fingre, armer og ben og kikket bekymret på meg. Jeg fikk jo helt hetta og klarer ikke slappe av..  er redd for svangerskap utenfor livmor og bare generelt at noe er galt.  Er det noen andre som har hatt det samme? Er dette vanlig?  Håper på svar, og god førjulstid til dere alle
erosrose Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 jeg fikk positiv test idag også! gratulerer så mye til deg:D Jeg har mensensmerter, men ikke så voldsomt vondt. Jeg er veldig sliten, trøtt og vondt i hodet (øynene) Og kvalm om morgenen. Men mens smertene er mere lett ¨stikkinger¨ hele dagen
alma1608 Skrevet 7. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2015 jeg fikk positiv test idag ogsÃ¥! gratulerer sÃ¥ mye til deg:D Jeg har mensensmerter, men ikke sÃ¥ voldsomt vondt. Jeg er veldig sliten, trøtt og vondt i hodet (øynene) Og kvalm om morgenen. Men mens smertene er mere lett ¨stikkinger¨ hele dagen Gratulerer til deg også Menssmertene mine stopper nÃ¥r jeg sitter i ro og det gjør sinnykt vondt andre ganger nÃ¥r jeg er i bevegelse.. Lest litt pÃ¥ nett og mange sier det er normalt.. MÃ¥ prøve Ã¥ roe meg litt nÃ¥..Â
erosrose Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Takktakk<3 jaaa, blir urolig jeg å... men er nok normalt som de sier:) går nok bra
Pobie Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Gratulerer Jeg hadde en god del menssmerter til å begynne med. Tror det gikk over rundt uke 6. Men var nervepirrende da det stod på.
_JuNi_ Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Jeg hadde veldige menssmerter, men de gikk over etter noen uker 😊
Litenblomst Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Jeg er av de ytterst få som får så sterke menssmerter at jeg kaster opp, får diare, kaldsvetter, og ingen konvensjonelle smertestillende fungerer. Derfor kjente jeg nok ikke så mye til de smertene i begynnelsen. De var vonde, men totalt overlevbare! Varte i et par uker.
Mingemaura Skrevet 8. desember 2015 #8 Skrevet 8. desember 2015 Samme her som Litenblomst.  Pga endometriose var mine menssmerter så ille at jeg spøy og sov maks 3 timer om natten. Gråt i flere dager i strekk.  Ja - 'menssmertene' var vonde i begynnelsen av graviditeten, men absolutt overlevbare. Så ser nok for meg at noen som ikke er vant med 'mine' menssmerter syns det er veldig vondt! Men er helt normalt, og gikk over etter et par uker :-) nå kjennes det bare litt innimellom.
alma1608 Skrevet 8. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2015 Tusen takk for svar  Merker jeg blir litt roligere.. Veldig kjekt med slike forum  Er jo så mye man lurer på og bekymrer seg over Håper alt går bra
Litenblomst Skrevet 10. desember 2015 #10 Skrevet 10. desember 2015 Åh Mingemaura, så fint å vite at man ikke er alene! Jeg vet ikke om jeg har endometriose, skulle egentlig utredes for dette, men så ble jeg plutselig gravid, og da var det liksom ikke noe poeng i det lengre.
Mingemaura Skrevet 10. desember 2015 #11 Skrevet 10. desember 2015 Åh Mingemaura, så fint å vite at man ikke er alene! Jeg vet ikke om jeg har endometriose, skulle egentlig utredes for dette, men så ble jeg plutselig gravid, og da var det liksom ikke noe poeng i det lengre. Ser den! Vært gravid før? Vet at mange blir bedre etter en graviditet, så blir spennende å se
Litenblomst Skrevet 14. desember 2015 #12 Skrevet 14. desember 2015  Åh Mingemaura, så fint å vite at man ikke er alene! Jeg vet ikke om jeg har endometriose, skulle egentlig utredes for dette, men så ble jeg plutselig gravid, og da var det liksom ikke noe poeng i det lengre.Ser den! Vært gravid før? Vet at mange blir bedre etter en graviditet, så blir spennende å se Nei, aldri vært gravid før. Både mamma og tanta mi slet med det samme og begge mener det blir mye bedre etter å ha fått barn, så krysser fingrene for det!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå