Gå til innhold

Positiv test + menssmerter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag testet jeg endelig positivt! Og er vel ca 4 uker på vei nå  :hjerter:

Men jeg har så veldig vondt, menssmerter.. og har hatt det i ca 6 dager nå og føles som det blir verre.. Var hos legen i dag, som henviste meg til gynekolog. Og sykepleierne som jobber der ba meg krysse fingre, armer og ben og kikket bekymret på meg. Jeg fikk jo helt hetta :forvirret: og klarer ikke slappe av..  er redd for svangerskap utenfor livmor og bare generelt at noe er galt.

Er det noen andre som har hatt det samme? Er dette vanlig?

Håper på svar, og god førjulstid til dere alle :nissevink:

Skrevet

jeg fikk positiv test idag også!:D gratulerer så mye til deg:D

Jeg har mensensmerter, men ikke så voldsomt vondt. Jeg er veldig sliten, trøtt og vondt i hodet (øynene) Og kvalm om morgenen.

Men mens smertene er mere lett ¨stikkinger¨ hele dagen

Skrevet

jeg fikk positiv test idag også! :D gratulerer så mye til deg:D

Jeg har mensensmerter, men ikke så voldsomt vondt. Jeg er veldig sliten, trøtt og vondt i hodet (øynene) Og kvalm om morgenen.

Men mens smertene er mere lett ¨stikkinger¨ hele dagen

Gratulerer til deg også  :blomst: Menssmertene mine stopper når jeg sitter i ro og det gjør sinnykt vondt andre ganger når jeg er i bevegelse.. Lest litt på nett og mange sier det er normalt.. Må prøve å roe meg litt nå..  :D

Skrevet

Takktakk<3

jaaa, blir urolig jeg å...

men er nok normalt som de sier:) går nok bra :D

Skrevet

Gratulerer :) Jeg hadde en god del menssmerter til å begynne med. Tror det gikk over rundt uke 6. Men var nervepirrende da det stod på.

Skrevet

Jeg hadde veldige menssmerter, men de gikk over etter noen uker 😊

Skrevet

Jeg er av de ytterst få som får så sterke menssmerter at jeg kaster opp, får diare, kaldsvetter, og ingen konvensjonelle smertestillende fungerer. Derfor kjente jeg nok ikke så mye til de smertene i begynnelsen. De var vonde, men totalt overlevbare! Varte i et par uker.

Skrevet

Samme her som Litenblomst.

Pga endometriose var mine menssmerter så ille at jeg spøy og sov maks 3 timer om natten. Gråt i flere dager i strekk.

Ja - 'menssmertene' var vonde i begynnelsen av graviditeten, men absolutt overlevbare. Så ser nok for meg at noen som ikke er vant med 'mine' menssmerter syns det er veldig vondt! Men er helt normalt, og gikk over etter et par uker :-) nå kjennes det bare litt innimellom.

Skrevet

Tusen takk for svar  :D  Merker jeg blir litt roligere.. Veldig kjekt med slike forum :hjerte: Er jo så mye man lurer på og bekymrer seg over :roll: Håper alt går bra :hjerte:

Skrevet

Åh Mingemaura, så fint å vite at man ikke er alene! Jeg vet ikke om jeg har endometriose, skulle egentlig utredes for dette, men så ble jeg plutselig gravid, og da var det liksom ikke noe poeng i det lengre.

Skrevet

Åh Mingemaura, så fint å vite at man ikke er alene! Jeg vet ikke om jeg har endometriose, skulle egentlig utredes for dette, men så ble jeg plutselig gravid, og da var det liksom ikke noe poeng i det lengre.

Ser den! Vært gravid før? Vet at mange blir bedre etter en graviditet, så blir spennende å se :)

Skrevet

Ser den! Vært gravid før? Vet at mange blir bedre etter en graviditet, så blir spennende å se :)

Nei, aldri vært gravid før. Både mamma og tanta mi slet med det samme og begge mener det blir mye bedre etter å ha fått barn, så krysser fingrene for det!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...