Gå til innhold

utslitt og hekta på sjokolade

Anbefalte innlegg

Hjelpes . Er bare 5 uker , men er utslitt hele tiden og helt avhengig av sjokolade. Jeg er vant til en sunn livsstil , med mye trening og sunn mat. Men salat og alt som er sunt gjør meg bare kvalm..

Noen gode tips for å slutte å spise sjokolade hver eneste dag ? Litt innimellom er jo greit , men er jo ikke bra for meg eller baby om jeg skal holde på sånn i 8 mndr :/

Endret av syv88
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144250204-utslitt-og-hekta-p%C3%A5-sjokolade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også av typen trening og salat til vanlig. Fram til nå har jeg ikke klart annet enn brød, pasta, potet. Følte også større behov for å spise smågodt i tide og utide. Orket lenge ikke tanken på hverken salat eller kjøttmat. Men nå normaliserer det seg gradvis, merker jeg. Mitt råd er å lytte til kroppen, samtidig som du moderer inntaket av søtsaker.

Samme her... Tanken på salat gjør meg kvalm og middag generelt. Jeg har levd på brødskiver og knekkebrød i 3 uker nå, er 10+1. Det verste oppi det hele er at jeg ikke orker å trene. Blir kvalm med en gang jeg anstrenger meg litt... 😕

"Godt" det ikke bare er meg da :) er så frustrerende. Føles som jeg ikke eier viljestyrke og tror folk rundt meg tror jeg plutselig har "sluppet meg fri" nå som jeg er gravid. Jeg har aldri vært veldig glad i godteri eller kaker... så overgangen er stor. Klarte å få i meg en kylling salat istad da. He he .. men måtte toppe kvelden med en toppris og noen seigmenn :/

Jeg klarer heller ikke å trene. Er våt av svette og utslitt før jeg kommer meg ut av garderoben og opp i treningsrommet.

Jeg var ikke slik med første mann , da var jeg kun plaget av kvalmen.

Vet egentlig ikke hva som er å foretrekke, så får vel bare akseptere at nå har jeg ingen viljestyrke og kake er blitt min beste venn :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...