Gå til innhold

Noen som har flydd med bihulebetennelse...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for tipset 😊 Holder det med ibux/parasect eller burde jeg få resept på noe sterkere?

Anonymous poster hash: df50f...d97

Tviler på at du får sterkere hos legen, men tror uansett det holder med paracet og Ibux :)

Anonymous poster hash: 2456a...a54

Jeg ville ha anbefalt nasonex, nesespray med kortison! Og i tillegg rikelig med saltvannsdråper. For meg holdt det ikke med ibux, men paracet og voltaren i kombinasjon var bra!

Det var ikke noe hyggelig oppplevelse, var tett i flere dager etter at jeg landa.

Jeg hadde så ofte bihulebetennelse da, så jeg fikk i tillegg en prednisolon kur som hjalp

Anonymous poster hash: 91833...fce

Annonse

Ja jeg har. Ble tett og fikk vondt i bihulene og det kom veldig brått bare timer før avreise. Gikk fra helt frisk til syk på 2 timer. Valgte å reise likevel da vi skulle til Thailand og gå i bryllup. Flyturen var veldig slitsom, det ble enda etter og sprengte på og fikk dotter i ørene så det hvinte og peip inni hodet. Ta med deg hodepine tabletter og nesespray!!!

Tusen takk for svar dere 😊 Er Thailand vi skal til også. Har gledet oss i et halvt år nå, så det hadde vært litt nedtur om jeg skulle ha kjempevondt hele veien. Spesielt siden vi reiser med to små barn som jeg må være mentalt tilstede for ☺️

Anonymous poster hash: df50f...d97

Jeg har og jeg gjør det aldri igjen!! Hvor lenge er det til du skal dra? Anbefaler som andre at du kjøper neshorn og bruker nå før du skal dra, nesespray løsner tett nese, men du får ikke ut noe av guffa i bihulene.

Ta paracet og voltaren en time før avreise og en time før landing!

Anonymous poster hash: 005f1...bd0

Uff, det er skikkelig vondt 🙈

Stakkars deg 😘

Ha med masse tyggis og sånne til å ha i øra for å utligne trykket.. Men dette kan ikke sammenlignes med vanlig trykksmerter, er helt grusomt hvis det hogger skikkelig til.. Er du heldig får du "bare" vanlig øreverk 😵

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...