Gå til innhold

Magen vokser ikke...

Anbefalte innlegg

Er uke 17, og føler ikke at magen vokser.. Har sett så mange bilder av andre som har liten søt kul på magen..

Nå skal det sies at jeg er litt overvektig, og har en rund mage fra før..

Vet jo at babyen ligger nedenfor navlen enda, men føler mest at magen ovenfor navlen blir større..

Anonymous poster hash: e8f12...223

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144250189-magen-vokser-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, jeg syns også magen min er blitt større over navlen og først nå skjønte jeg hvorfor! Hahaha! 

Men, HI, jeg er også overvektig og har ikke noen babymage. Dessverre tror jeg nok det vil ta sin tid før den kommer :/ Husk at det er svært forskjellig hvilken mage man har/får. 

Og babyen ligger ikke utover enda, den ligger godt beskyttet sånn innerst inni magen din. Om ikke så lenge vil den nok starte å vokse utover :)

Anonymous poster hash: 543c6...0cc

Jeg er tynn og var OK trent før svangerskapet, hadde ingen mage i uke 17. Jeg er nå i uke 25 og synes det såvidt har begynt å komme litt mage den siste uken. Så dette med mage er nok veldig individuelt og har ikke noe å si om man har noen kilo for mye eller er tynn  :) 

Så magen dukker nok opp etterhvert skal du se!  :)

Anonymous poster hash: 101e5...f81

Eg har også litt mage men i uke 16-20 hadde eg begynt å få en goood mage, er i uke 26+1 i dag og har enda ikkje fått strekkmerker som alle går å snakker om. Har heller ikkje hovna opp (fått mer vatn i kroppen) :) Eg kunne ikkje bruke mine egne kle etter uke 16 så ver glad du kan det enda, for når du kjem så pass lengre ut i svangerskapet så aner du til slutt ikkje ka du skal ha på deg. ;) Kos deg med spiren og spiren er den og magen er faktisk der men du ser den ikkje så godt pga mage du har fra tidligere... Et lite tips eg fekk fra jordmor da eg følte at eg ikkje hadde fått noke mage er å trykk på magen under navelen så kjenne du at du er begynt å bli hard ;) da merke du at du faktisk har fått mage ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...