Gå til innhold

Hvordan markedsføre seg på best mulig måte med nyåpnet velvære salong?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres beste tips/erfaring med hvordan skaffe kunder til snart ny åpnet salong?

Setter pris på alle svar :-)

Anonymous poster hash: ab46a...21a

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har ikke annen erfaring enn som kunde.

Facebook er vel et bra sted å skaffe kunder?

Et godt åpningstilbud er alltid bra - da hadde jeg kommet,

Hvilken by er det i? Kan gjerne komme som ny kunde hvis det er her i bergen.

Anonymous poster hash: b185d...81f
Skrevet

Facebook er ganske grei sånn😊 Jeg så en av mine venner kommentere hvor flink en frisør på en ganske ny frisørsalong var. Hun hadde vunnet en gratis time til stell av håret. Så ble jo det delt videre, hun frisøren legger jevnlig ut bilder av før og etter bilder Osv

Anonymous poster hash: b3d5a...af6

Skrevet

Facebook er ganske grei sånn😊 Jeg så en av mine venner kommentere hvor flink en frisør på en ganske ny frisørsalong var. Hun hadde vunnet en gratis time til stell av håret. Så ble jo det delt videre, hun frisøren legger jevnlig ut bilder av før og etter bilder Osv

Må bare legge til at hun frisøren har jo egen side på Facebook til salongen sin😊

Skrevet

God markedsføring i forkant av åpning. Lokalavis, dele ut flyers, og ikke minst FACEBOOK. Bruk også andre sosiale medier. 

Markedsfør hva dere gjør og hvor dere ligger. La folk bli kjent med logoen/navnet deres. Prøv å få til et intervju i lokalavisen (kanskje litt vanskelig om dette er i Oslo kanskje). 

Ha et knallbra åpningstilbud. 

Og ikke minst vær ufattelig hyggelig og smil til alle og enhver! 

Anonymous poster hash: 057a4...cec
Skrevet

Velværesalong, det samme som hudpleiesalong?

Jeg hadde blitt tiltrukket av ordentlig gode tilbud på både behandling og produkter. Ha en fb side er og en god ide.

Anonymous poster hash: f9693...ea1

Annonse

Skrevet

Annonsering på sosiale medier er nok lurt. Og sørg for at annonsene er korrekt skrevet, reklame med feil ser veldig useriøst ut.

Skrevet

Avhengig av hvor du bor, innslag i lokalavisen. Gode åpningstilbud, kanskje tilbud på gavekort nå frem mot jul? Eventuelt en julekalender med et nytt tilbud hver dag? 

Og støtter #7, korrekturles skikkelig! Ingenting roper useriøst mer enn skrivefeil og særskrivingsfeil (orddelingsfeil). 

Anonymous poster hash: 8fe01...7b5
Skrevet

Facebook, lokalavisa. flyvere i postkassene med et godt åpnings tilbud.  

Skrevet

Enig med de andre som nevner korrektur, pass på det i annonser, på plakater utenfor og i klinikken også! Det virker useriøst om det er skrivefeil der.

Gjør deg synlig som andre har foreslått. Kanskje du for å opprettholde interessen det første året kan kjøre en kampanje et år fremover... konkurranse hvor det hver måned trekkes ut en person som får én gratis behandling? Gjør litt ut av det både på facebook, med plakater i klinikken osv.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 90bc2...f96
Skrevet

Rettskriving er i alle fall veldig viktig! Det heter "nyåpnet velværesalong". Tilbudet kan være så godt det bare vil for meg, jeg klarer ikke å ta folk som ikke behersker grunnleggende rettskriving, seriøst.

Anonymous poster hash: dad19...582

• 2 år senere...
Skrevet

Gammel tråd ser jeg, men om det fortsatt er aktuelt får du mye info i Boost salongen-boken her: https://boostsalongen.no/

I den står det masse nyttig om markedsføring og salg av salong og klinikk.

Anonymkode: 87adc...7e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...