Gå til innhold

"Mislykket" runde - hva gjør vi når klinikken foreslår samme opplegg?

Anbefalte innlegg

Vi har gått igjennom to runder med IVF, begge mislykket. 

Runde to ble mislykket av flere grunner. Nå har vi fått brev fra klinikken, der behandlingprotokollen for tredje runde blir helt lik som runde to. Samme medisiner, samme doser.

Hva ville dere gjort? Stolt på legene eller skal jeg si i fra? Er redd for å bli oppfattet som vanskelig...

Anonymous poster hash: 3f83e...68e

Fortsetter under...

Mislykket i forhold til at jeg måtte gå fem dager ekstra på høyere dose, ingen follikler på den ene siden (mest sannsynlig pga. for lite "futt" iflg. gynekologen som gjorde kontroll). Føler at vi bare vi fikk halv uttelling på forsøket med seks egg, på det første forsøket fikk vi 17.

Anonymous poster hash: e1b5a...a74

Mislykket i forhold til at jeg måtte gå fem dager ekstra på høyere dose, ingen follikler på den ene siden (mest sannsynlig pga. for lite "futt" iflg. gynekologen som gjorde kontroll). Føler at vi bare vi fikk halv uttelling på forsøket med seks egg, på det første forsøket fikk vi 17.

Anonymous poster hash: e1b5a...a74

Da ville iallefall jeg tatt kontakt å spurt om du ikke skal ta en høyere dose med en gang ja. De bør ikke bli sur for det. De har mange å følge opp, mens vi har bare oss selv. Ta en telefon du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...