Gå til innhold

Hva er det værste dere har gjort på julebord??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke skrive hva jeg gjorde, for da kan det være noen kjenner meg igjen. Men jeg dreit meg så mye ut at jeg måtte på sjefens kontor på mandag, og fikk skikkelig reprimande :(

Anonymous poster hash: 92249...6c3

Hva gjorde du da hi?

Spør du deg selv? :P

Anonymous poster hash: af533...b43

Ehhh, nei.Du ser vel at jeg spør hi

Samme anonymkode...

Herregud, har du veldig tungt for det?

Ja, selvflgelig er det samme kode, siden jeg skrev begge svarene. Først et svar til og så et spørsmål om hva hi har gjort som er så ille.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kan ikke skrive hva jeg gjorde, for da kan det være noen kjenner meg igjen. Men jeg dreit meg så mye ut at jeg måtte på sjefens kontor på mandag, og fikk skikkelig reprimande :(

Er du hi?!

Anonymous poster hash: 4420b...039

Skrevet

Er du hi?!

Nei, hvorfor lurer du på det?

Skrevet

Er du hi?!

Nei, hvorfor lurer du på det?

Never mind answering, vi andre skjønner det... 👍🏼😄

Anonymous poster hash: 3dfd0...163

Skrevet

Hva gjorde du da hi?

Spør du deg selv? :P

Ehhh, nei.Du ser vel at jeg spør hi

Samme anonymkode...

Herregud, har du veldig tungt for det?

Ja, selvflgelig er det samme kode, siden jeg skrev begge svarene. Først et svar til og så et spørsmål om hva hi har gjort som er så ille.

Hehe, oi sorry. Så feil :)

Skrevet

Ingen flere som vil fortelle? Selv etter min detaljerte og (for meg) sjokkerende historie om min klemptomani og akutte kjøttmani? =) 

Anonymous poster hash: 1fbe9...c24

Annonse

Skrevet

Skulle gjerne hatt en "gærn" fortelling men alle mine julebord har vært kjedelig i sammenligning :P Ingen som har rotet rundt, ingen som har danset på bordet, ingenting!

Anonymous poster hash: 4719e...d35
Skrevet

Ingen flere som vil fortelle? Selv etter min detaljerte og (for meg) sjokkerende historie om min klemptomani og akutte kjøttmani? =)  Anonymous poster hash: 1fbe9...c24

INGEN kan toppe din. :)

Den var skikkelig søt, og flau på en god måte. Ikke noe skitten "do-sex" eller utroskap, bare uskyldig moro. :)

Drar gjerne på fest med deg en gang jeg! :)

Skrevet

Dreit meg litt ut i helgen, trenger å høre at jeg ikke er den eneste..

Anonymous poster hash: b6111...31c

Jeg har ikke gjort så mye ille, tror jeg, men satt ved siden av en som spydde over bordet (på andre siden av han satt sjefen) da vi kom til desserten. En annen jeg jobbet med ble kastet ut, da han begynte å strippe på dansegolvet.

Skrevet

Drikke et glass vin selv om jeg visste at jeg var gravid?

Anonymous poster hash: 37ee8...fd5

Skrevet

Jeg har som regel vært edru på julebord tidligere, eller holdt meg til ett glass vin, men i år tenkte jeg å gå all inn og få litt promille for en gangs skyld. Det verste var vel å ta den første ølen. Spiste ikke hele dagen, litt for å være billig i drift og litt fordi jeg synes julebrus smaker langt bedre enn alkoholholdige drikker. Endte med black out, men jeg har selvfølgelig blitt fortalt både det ene og det andre i ettertid, om ting jeg ikke kjenner igjen overhode. Det skal mye til for at jeg blir flau, men kvelden sett i helhet er det verste jeg har gjort på julebord hvert fall. 

Begynte fint med middag og taler osv, men allerede ved desserten har jeg kun vage minner. Siden jeg hadde planlagt å ikke drikke mye, gikk jeg fort tom for drikke (leide lokale, så vi hadde ikke bar). Begynte underveis å stjele litt drikke rundtomkring. Kolleger synes det var gøy siden jeg er blant de mest ordentlige på jobben som sjeldent gjør noe tull. Husker såvidt at jeg synes det var kjempegøy å stjele, og fortsatte. Rene kleptomanen! Jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv, ikke som barn engang, men jeg ble den luringen. Tok ting i jakker og vesker og puttet det i andre jakker og vesker. Ikke så ille, men jeg har overhode ikke for vane å snike i andre ting. Begynte å plukke ting fra kjøkkenet og puttet det i egen veske. Fant en gaffel, et shotteglass, et tefat og en visp i vesken min dagen etter. Tok også et bilde som hang på veggen, men det klarte en annen å henge opp igjen uten at jeg så det. Leverte kjøkkenutstyret tilbake igjen dagen etter, da jeg frivillig stilte til ryddig og vasking av lokalet. 

Det jeg ikke husker er at jeg gikk løs på restematen. Jeg er vegetarianer, men jeg hadde hentet meg et fat fylt med pinnekjøtt og svineribbe og gaflet det i meg og poengtert det fint for de andre. Jeg skjemmes så grådig!! Prøvde å finne en kollega som gikk med på å ta noen kjøttfrie dager for å godtgjøre mine synder. Gikk visst også på nærmeste butikk og brukte litt over 150 kroner, men jeg aner ikke hva jeg brukte penger på. Så bare i nettbanen hvor jeg hadde vært. At jeg husker pinkoden til kortet er et under, men jeg fant en Litagokartong i vesken også. (burde kanskje ta med en liten veske neste gang?!) Håper bare at jeg ikke stjal noe på butikken, men så konfliktsky som jeg er, er jeg rimelig sikker på at jeg gjorde opp for meg ;) 

Dro også opp på kontoret etter middagen (gåavstand) og satte litt spor. Var flere kolleger som kom ned på nach der etter hvert, men jeg aner ikke om jeg ble busta da, eller etterpå. Var inne på sjefens kontor og skrev en hel masse på tavlen hans som ikke ga noe mening (har sett bildebevis, med min ustødige håndskrift). Gjemte også alle kulepennene hans, men skrev et fint "skattekart" om hvor de var endt opp. Kartet ga virkelig ingen mening heller. Blåste også opp maange ballonger og hang opp noen bannere som var igjen etter en bursdag, og etter hvert der kommer minnene tilbake. Promillen begynte å forsvinne, men da de andre kom drakk jeg videre og var visstnok bare gøy-full resten av natten. 

Har aldri opplevd bakrus, før den dagen derpå. Jeg kjenner meg ikke igjen overhode, men heldigvis synes kollegene mine det var bittelitt artig at jeg plutselig var helt vill og gal. 

ALDRI om jeg skal drikke på tom mage igjen! Har aldri opplevd å ikke ha minst litt vage minner av hva som har skjedd, og det er egentlig ganske ekkelt å tenke på. Fortalte også til "alle" at jeg nylig hadde vært hos legen og fått påvist benskjørhet. Det er riktig at jeg har vært til bentetthetsmåling relativt nylig, men jeg aner ikke hvorfor jeg påstod at jeg hadde benskjørhet altså... 

Svarer her til dere tre som kommenterte. Det er jo ikke det verste som har skjedd på julebord, men likevel litt ekkelt for meg. Er så redd for at det er noe ingen har fortalt meg, som var drøyere. Men jeg håper og tror at en eller annen ville fortalt meg det likevel, og nå har det rukket å bli noen uker siden. 

Men joda, det høres litt gøy ut. Jeg beveger meg sjeldent utenfor komfortsonen og vil helst ta så lite plass som mulig, enda jeg er rimelig sosialt og "med" på jobben også. Alt til sin tid, men på julebordet så jeg visst tiden for alt :P

Det der høres veldig artig ut synes jeg=) Du gjør artige ting, som ikke blir husket som noe negativt. Det er verre og slåss eller begynne og grine... :nosmoking:

Skrevet

Jeg har oppført meg på julebord. Men værre med ene sjefen. Jo fullere han ble, jo mer ufin ble han i kjeften. Han laga så mye kvalme at en fremmed som ikke var på vårt julebord gav han grisebank slik at ambulansen måtte hente han. Visse folk bør faktisk ikke drikke alkohol.

Anonymous poster hash: a613b...195

Skrevet

Ingen flere som vil fortelle? Selv etter min detaljerte og (for meg) sjokkerende historie om min klemptomani og akutte kjøttmani? =) 

Din historie er jo så søt og sjarmerende at jeg tror nesten jeg har fått et lite girlcrush på deg!  :legrine:  For en fantastisk fantasi du må ha også - gjemme pennene til sjefen og lage skattekart? Det er jo helt genialt! Alle julebord skulle hatt en som deg!  :D  Det er selve definisjonen på herlig og uskyldig "dumfylla", uten at det har gjort noen som helst skade (tenk på alle som er utro, krangler/sloss osv.. dette var jo bare koselig istedet!).   :D

Anonymous poster hash: 4b4cf...84f

Annonse

Skrevet

Hva gjorde du da hi?

Anonymous poster hash: 92249...6c3 [/ac

svarer du deg selv ?

Anonymous poster hash: 4ec23...437

Skrevet

Dreit meg litt ut i helgen, trenger å høre at jeg ikke er den eneste..

Anonymous poster hash: b6111...31c

Dette er hi. Hvor vanskelig er det å lese koder og andre diskusjoner om en er hi?

Anonymous poster hash: 4f4e5...2a0

Skrevet

Hva gjorde du da hi?

Anonymous poster hash: 92249...6c3 [/ac

svarer du deg selv ?

Anonymous poster hash: 4ec23...437

Herregud, igjen 😂 Nei, hun svarer ikke seg selv. Hun stiller et spm. til hi.

Anonymous poster hash: 1889d...3f0

Skrevet

På årets julebord sovna jeg av ved siden av de andre. To kollegaer av meg bærte meg ut og bestilte taxi! Flaut! Men heldigvis veldig få som så det siden de var fulle alle mann. Jeg hadde vært oppe kl 06 og la meg kl 02 natta etter, trøtt kan man si... Hvis det er en trøst: jeg og ei til holdt en velkomstale siden vi var i komiteen, og en av kollegaene hoppet opp og holdt en fyllatale.. Kjolen så kort at man så strømpebuksa og trusa. Samme dama låste seg inne på to forskjellige dass og sovna begge steder. På siste doen sovna hun med hodet nedi dass etter å ha spydd.. Med døra låst! Aner ikke hvordan hun kom seg hjem. Din historie var bare søt synes jeg da! Men kanskje litt flaut om man er "ordentlig og stille" til vanlig! Utroskap, vold osv er langt verre, så chill out ;)

Anonymous poster hash: a7a15...713

Skrevet

Seriøst? Fy for ett egoistisk vesen du er! Stakkers barn 👎🏻😢

Anonymous poster hash: eb1dc...982

Skrevet

Jeg har ikke gjort noe. Drikker ikke alkohol , så skal jo litt til da for å gjøre noe gale. Men som edru på julebord, så får jeg jo med meg alt det dumme andre gjør 😉.

De verste tingene derfra er de som er utro mot partnerene sine . Jeg hater utroskap, og syntes ikke alkohol skal få skylden for at folk er utro .

Og jeg har faktisk endt opp med å gå hjem fra to julebord før all maten er servert, pga en og samme person ikke har latt meg være i fred. Jeg som ung kvinne , var/er overhode ikke interessert i en mye eldre mann, som ikke finnes noe attraktiv noen plasser + jeg er lykkelig gift. Men han mannen sluttet ikke å følge etter meg, og legge an på meg. To år på RAD! 😡 så jeg gikk faktisk hjem pga det ble skikkelig ekkelt og ubehagelig . (Dette var i tillegg en brannmann 😐) .

Anonymous poster hash: eb1dc...982

Skrevet

Hvorfor??

Dumt at naturen ikke klarer å luke ut de som aldri burde blitt gravide..

Skrevet

ETT glass på ETT julebord er faktisk ingen katastrofe.

Anonymous poster hash: d015a...370

Skrevet

Jeg var 18 eller 19, på julebord med ekstrajobben jeg hadde som tannlegesekretær. En av tannlegene var 9 år eldre enn meg, gift med en av de andre tannleger og helt nydelig. Vi hadde en sånn connection man bare får med et fåtall av mennesker gjennom livet. Uansett, alle var så fulle på julebordet at det var episk. Det skjedde så mye sprøtt den kvelden at jeg kunne skrevet bok. Jeg endte opp med å råkline med tannlegen på et dansegulv, takk og pris gikk vi ikke lenger. Jobbet der i flere år etter den episoden.

Anonymous poster hash: bcd08...cc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...