Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Dreit meg litt ut i helgen, trenger å høre at jeg ikke er den eneste.. Anonymous poster hash: b6111...31c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Har ikke gjort noen sprell på julebord. Men hva gjorde du som du synes er så ille? Anonymous poster hash: c9589...84c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Jeg kan ikke skrive hva jeg gjorde, for da kan det være noen kjenner meg igjen. Men jeg dreit meg så mye ut at jeg måtte på sjefens kontor på mandag, og fikk skikkelig reprimande Anonymous poster hash: 92249...6c3
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Jeg kan ikke skrive hva jeg gjorde, for da kan det være noen kjenner meg igjen. Men jeg dreit meg så mye ut at jeg måtte på sjefens kontor på mandag, og fikk skikkelig reprimande Anonymous poster hash: 92249...6c3 Hva gjorde du da hi? Anonymous poster hash: 92249...6c3
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Smurte krem på magen til en kollega av mannen å sleiket det av 😳 Han hadde kledd av seg selv.. Anonymous poster hash: b6111...31c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har som regel vært edru på julebord tidligere, eller holdt meg til ett glass vin, men i år tenkte jeg å gå all inn og få litt promille for en gangs skyld. Det verste var vel å ta den første ølen. Spiste ikke hele dagen, litt for å være billig i drift og litt fordi jeg synes julebrus smaker langt bedre enn alkoholholdige drikker. Endte med black out, men jeg har selvfølgelig blitt fortalt både det ene og det andre i ettertid, om ting jeg ikke kjenner igjen overhode. Det skal mye til for at jeg blir flau, men kvelden sett i helhet er det verste jeg har gjort på julebord hvert fall. Begynte fint med middag og taler osv, men allerede ved desserten har jeg kun vage minner. Siden jeg hadde planlagt å ikke drikke mye, gikk jeg fort tom for drikke (leide lokale, så vi hadde ikke bar). Begynte underveis å stjele litt drikke rundtomkring. Kolleger synes det var gøy siden jeg er blant de mest ordentlige på jobben som sjeldent gjør noe tull. Husker såvidt at jeg synes det var kjempegøy å stjele, og fortsatte. Rene kleptomanen! Jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv, ikke som barn engang, men jeg ble den luringen. Tok ting i jakker og vesker og puttet det i andre jakker og vesker. Ikke så ille, men jeg har overhode ikke for vane å snike i andre ting. Begynte å plukke ting fra kjøkkenet og puttet det i egen veske. Fant en gaffel, et shotteglass, et tefat og en visp i vesken min dagen etter. Tok også et bilde som hang på veggen, men det klarte en annen å henge opp igjen uten at jeg så det. Leverte kjøkkenutstyret tilbake igjen dagen etter, da jeg frivillig stilte til ryddig og vasking av lokalet. Det jeg ikke husker er at jeg gikk løs på restematen. Jeg er vegetarianer, men jeg hadde hentet meg et fat fylt med pinnekjøtt og svineribbe og gaflet det i meg og poengtert det fint for de andre. Jeg skjemmes så grådig!! Prøvde å finne en kollega som gikk med på å ta noen kjøttfrie dager for å godtgjøre mine synder. Gikk visst også på nærmeste butikk og brukte litt over 150 kroner, men jeg aner ikke hva jeg brukte penger på. Så bare i nettbanen hvor jeg hadde vært. At jeg husker pinkoden til kortet er et under, men jeg fant en Litagokartong i vesken også. (burde kanskje ta med en liten veske neste gang?!) Håper bare at jeg ikke stjal noe på butikken, men så konfliktsky som jeg er, er jeg rimelig sikker på at jeg gjorde opp for meg Dro også opp på kontoret etter middagen (gåavstand) og satte litt spor. Var flere kolleger som kom ned på nach der etter hvert, men jeg aner ikke om jeg ble busta da, eller etterpå. Var inne på sjefens kontor og skrev en hel masse på tavlen hans som ikke ga noe mening (har sett bildebevis, med min ustødige håndskrift). Gjemte også alle kulepennene hans, men skrev et fint "skattekart" om hvor de var endt opp. Kartet ga virkelig ingen mening heller. Blåste også opp maange ballonger og hang opp noen bannere som var igjen etter en bursdag, og etter hvert der kommer minnene tilbake. Promillen begynte å forsvinne, men da de andre kom drakk jeg videre og var visstnok bare gøy-full resten av natten. Har aldri opplevd bakrus, før den dagen derpå. Jeg kjenner meg ikke igjen overhode, men heldigvis synes kollegene mine det var bittelitt artig at jeg plutselig var helt vill og gal. ALDRI om jeg skal drikke på tom mage igjen! Har aldri opplevd å ikke ha minst litt vage minner av hva som har skjedd, og det er egentlig ganske ekkelt å tenke på. Fortalte også til "alle" at jeg nylig hadde vært hos legen og fått påvist benskjørhet. Det er riktig at jeg har vært til bentetthetsmåling relativt nylig, men jeg aner ikke hvorfor jeg påstod at jeg hadde benskjørhet altså... Anonymous poster hash: 1fbe9...c24
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har som regel vært edru på julebord tidligere, eller holdt meg til ett glass vin, men i år tenkte jeg å gå all inn og få litt promille for en gangs skyld. Det verste var vel å ta den første ølen. Spiste ikke hele dagen, litt for å være billig i drift og litt fordi jeg synes julebrus smaker langt bedre enn alkoholholdige drikker. Endte med black out, men jeg har selvfølgelig blitt fortalt både det ene og det andre i ettertid, om ting jeg ikke kjenner igjen overhode. Det skal mye til for at jeg blir flau, men kvelden sett i helhet er det verste jeg har gjort på julebord hvert fall. Begynte fint med middag og taler osv, men allerede ved desserten har jeg kun vage minner. Siden jeg hadde planlagt å ikke drikke mye, gikk jeg fort tom for drikke (leide lokale, så vi hadde ikke bar). Begynte underveis å stjele litt drikke rundtomkring. Kolleger synes det var gøy siden jeg er blant de mest ordentlige på jobben som sjeldent gjør noe tull. Husker såvidt at jeg synes det var kjempegøy å stjele, og fortsatte. Rene kleptomanen! Jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv, ikke som barn engang, men jeg ble den luringen. Tok ting i jakker og vesker og puttet det i andre jakker og vesker. Ikke så ille, men jeg har overhode ikke for vane å snike i andre ting. Begynte å plukke ting fra kjøkkenet og puttet det i egen veske. Fant en gaffel, et shotteglass, et tefat og en visp i vesken min dagen etter. Tok også et bilde som hang på veggen, men det klarte en annen å henge opp igjen uten at jeg så det. Leverte kjøkkenutstyret tilbake igjen dagen etter, da jeg frivillig stilte til ryddig og vasking av lokalet. Det jeg ikke husker er at jeg gikk løs på restematen. Jeg er vegetarianer, men jeg hadde hentet meg et fat fylt med pinnekjøtt og svineribbe og gaflet det i meg og poengtert det fint for de andre. Jeg skjemmes så grådig!! Prøvde å finne en kollega som gikk med på å ta noen kjøttfrie dager for å godtgjøre mine synder. Gikk visst også på nærmeste butikk og brukte litt over 150 kroner, men jeg aner ikke hva jeg brukte penger på. Så bare i nettbanen hvor jeg hadde vært. At jeg husker pinkoden til kortet er et under, men jeg fant en Litagokartong i vesken også. (burde kanskje ta med en liten veske neste gang?!) Håper bare at jeg ikke stjal noe på butikken, men så konfliktsky som jeg er, er jeg rimelig sikker på at jeg gjorde opp for meg Dro også opp på kontoret etter middagen (gåavstand) og satte litt spor. Var flere kolleger som kom ned på nach der etter hvert, men jeg aner ikke om jeg ble busta da, eller etterpå. Var inne på sjefens kontor og skrev en hel masse på tavlen hans som ikke ga noe mening (har sett bildebevis, med min ustødige håndskrift). Gjemte også alle kulepennene hans, men skrev et fint "skattekart" om hvor de var endt opp. Kartet ga virkelig ingen mening heller. Blåste også opp maange ballonger og hang opp noen bannere som var igjen etter en bursdag, og etter hvert der kommer minnene tilbake. Promillen begynte å forsvinne, men da de andre kom drakk jeg videre og var visstnok bare gøy-full resten av natten. Har aldri opplevd bakrus, før den dagen derpå. Jeg kjenner meg ikke igjen overhode, men heldigvis synes kollegene mine det var bittelitt artig at jeg plutselig var helt vill og gal. ALDRI om jeg skal drikke på tom mage igjen! Har aldri opplevd å ikke ha minst litt vage minner av hva som har skjedd, og det er egentlig ganske ekkelt å tenke på. Fortalte også til "alle" at jeg nylig hadde vært hos legen og fått påvist benskjørhet. Det er riktig at jeg har vært til bentetthetsmåling relativt nylig, men jeg aner ikke hvorfor jeg påstod at jeg hadde benskjørhet altså... Anonymous poster hash: 1fbe9...c24 Forstår godt at det der føltes pinlig, ja Men likevel så var det jo egentlig ganske så uskyldig, og det virker jo som om dine kolleger hadde moro av fylla di Anonymous poster hash: c9589...84c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 Smurte krem på magen til en kollega av mannen å sleiket det av Han hadde kledd av seg selv.. Anonymous poster hash: b6111...31c Det verste er vel hva du gjorde mot mannen din. Håper det går greit med deg og mannen. Sikkert lurt å selv foreslå at du skal holde deg unna alkohol på noen fester. Anonymous poster hash: c9589...84c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #9 Skrevet 7. desember 2015 Smurte krem på magen til en kollega av mannen å sleiket det av Han hadde kledd av seg selv.. Anonymous poster hash: b6111...31c Det verste er vel hva du gjorde mot mannen din. Håper det går greit med deg og mannen. Sikkert lurt å selv foreslå at du skal holde deg unna alkohol på noen fester. Anonymous poster hash: c9589...84c skal ikke på de julebordene mer! Har ikke drukket på 1,5 år, og trodde jeg kunne drikke like mye som før. Som resulterte i at jeg ble for full før jeg egentlig skulle.. Syns ikke det er artig å drikke lengre heller.. Så blir nok å holde meg edru fra nå av. Skjønner ikke at jeg klarte å være ute hver helg før.. Anonymous poster hash: b6111...31c
Sommerfuggel i magen Skrevet 7. desember 2015 #10 Skrevet 7. desember 2015 Ikke noe jeg har gjort, men en kollega som sjokkerte meg. Verdens søteste bittelille dame i 60-åra som ble drita full. I taxien på vei hjem ble vi kjørt av en inder med turban. Hun begynte å skrike rasistiske ting til han og sa Bl.a. At han kunne tørke seg i ræva med tørklehuet sitt og pelle seg dit han kom fra. Jeg ble fullstendig sjokkert!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #11 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har som regel vært edru på julebord tidligere, eller holdt meg til ett glass vin, men i år tenkte jeg å gå all inn og få litt promille for en gangs skyld. Det verste var vel å ta den første ølen. Spiste ikke hele dagen, litt for å være billig i drift og litt fordi jeg synes julebrus smaker langt bedre enn alkoholholdige drikker. Endte med black out, men jeg har selvfølgelig blitt fortalt både det ene og det andre i ettertid, om ting jeg ikke kjenner igjen overhode. Det skal mye til for at jeg blir flau, men kvelden sett i helhet er det verste jeg har gjort på julebord hvert fall. Begynte fint med middag og taler osv, men allerede ved desserten har jeg kun vage minner. Siden jeg hadde planlagt å ikke drikke mye, gikk jeg fort tom for drikke (leide lokale, så vi hadde ikke bar). Begynte underveis å stjele litt drikke rundtomkring. Kolleger synes det var gøy siden jeg er blant de mest ordentlige på jobben som sjeldent gjør noe tull. Husker såvidt at jeg synes det var kjempegøy å stjele, og fortsatte. Rene kleptomanen! Jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv, ikke som barn engang, men jeg ble den luringen. Tok ting i jakker og vesker og puttet det i andre jakker og vesker. Ikke så ille, men jeg har overhode ikke for vane å snike i andre ting. Begynte å plukke ting fra kjøkkenet og puttet det i egen veske. Fant en gaffel, et shotteglass, et tefat og en visp i vesken min dagen etter. Tok også et bilde som hang på veggen, men det klarte en annen å henge opp igjen uten at jeg så det. Leverte kjøkkenutstyret tilbake igjen dagen etter, da jeg frivillig stilte til ryddig og vasking av lokalet. Det jeg ikke husker er at jeg gikk løs på restematen. Jeg er vegetarianer, men jeg hadde hentet meg et fat fylt med pinnekjøtt og svineribbe og gaflet det i meg og poengtert det fint for de andre. Jeg skjemmes så grådig!! Prøvde å finne en kollega som gikk med på å ta noen kjøttfrie dager for å godtgjøre mine synder. Gikk visst også på nærmeste butikk og brukte litt over 150 kroner, men jeg aner ikke hva jeg brukte penger på. Så bare i nettbanen hvor jeg hadde vært. At jeg husker pinkoden til kortet er et under, men jeg fant en Litagokartong i vesken også. (burde kanskje ta med en liten veske neste gang?!) Håper bare at jeg ikke stjal noe på butikken, men så konfliktsky som jeg er, er jeg rimelig sikker på at jeg gjorde opp for meg Dro også opp på kontoret etter middagen (gåavstand) og satte litt spor. Var flere kolleger som kom ned på nach der etter hvert, men jeg aner ikke om jeg ble busta da, eller etterpå. Var inne på sjefens kontor og skrev en hel masse på tavlen hans som ikke ga noe mening (har sett bildebevis, med min ustødige håndskrift). Gjemte også alle kulepennene hans, men skrev et fint "skattekart" om hvor de var endt opp. Kartet ga virkelig ingen mening heller. Blåste også opp maange ballonger og hang opp noen bannere som var igjen etter en bursdag, og etter hvert der kommer minnene tilbake. Promillen begynte å forsvinne, men da de andre kom drakk jeg videre og var visstnok bare gøy-full resten av natten. Har aldri opplevd bakrus, før den dagen derpå. Jeg kjenner meg ikke igjen overhode, men heldigvis synes kollegene mine det var bittelitt artig at jeg plutselig var helt vill og gal. ALDRI om jeg skal drikke på tom mage igjen! Har aldri opplevd å ikke ha minst litt vage minner av hva som har skjedd, og det er egentlig ganske ekkelt å tenke på. Fortalte også til "alle" at jeg nylig hadde vært hos legen og fått påvist benskjørhet. Det er riktig at jeg har vært til bentetthetsmåling relativt nylig, men jeg aner ikke hvorfor jeg påstod at jeg hadde benskjørhet altså... Anonymous poster hash: 1fbe9...c24 😂😂 Så herlig du høres ut! Anonymous poster hash: 35adb...b4b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #12 Skrevet 7. desember 2015 Uff ja.. Det er 18 år siden, men jeg lærte en lekse jeg sent vil glemme. Flørtet med en kollega gjennom hele året, og han var mye eldre enn meg. Jeg var 20, og han var en barsk og mandig 42-åring.. Vi sendte hverandre blikk hele kvelden, og for å gjøre en lang historie kort så endte det hele med et hardt knull i lokalets garderobe før vi gikk tilbake til våre respektive 😩 Han er fortsatt gift med samme dame. Jeg er gift med en annen, men ALDRI om jeg er utro eller ligger med en annen kvinnes mann igjen! Det verste var å komme på jobb mandagen etter.. Og tenk at han er 60 år nå..😳 Anonymous poster hash: 3f0a7...2c8
Førstemann Skrevet 7. desember 2015 #13 Skrevet 7. desember 2015 Hehehe jeg har også et par sånne som nå er 60 år .... Men de VAR jo kjekke den gangen, da!! I nyere tid greide jeg å feste kjolen i strømpebuksa bak. Klassiker, men nokså pinlig. Ikke var jeg full heller.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #14 Skrevet 7. desember 2015 Smurte krem på magen til en kollega av mannen å sleiket det av Han hadde kledd av seg selv.. Anonymous poster hash: b6111...31c Det verste er vel hva du gjorde mot mannen din. Håper det går greit med deg og mannen. Sikkert lurt å selv foreslå at du skal holde deg unna alkohol på noen fester. Anonymous poster hash: c9589...84c Det spørs helt hva slags forhold de har. I vårt forhold er dette uskyldig moro, hadde ledd hvis mannen min fortalte at han hadde gjort noe sånt på julebord. Så lenge det stoppet der selvfølgelig. Anonymous poster hash: 1889d...3f0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #15 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har som regel vært edru på julebord tidligere, eller holdt meg til ett glass vin, men i år tenkte jeg å gå all inn og få litt promille for en gangs skyld. Det verste var vel å ta den første ølen. Spiste ikke hele dagen, litt for å være billig i drift og litt fordi jeg synes julebrus smaker langt bedre enn alkoholholdige drikker. Endte med black out, men jeg har selvfølgelig blitt fortalt både det ene og det andre i ettertid, om ting jeg ikke kjenner igjen overhode. Det skal mye til for at jeg blir flau, men kvelden sett i helhet er det verste jeg har gjort på julebord hvert fall. Begynte fint med middag og taler osv, men allerede ved desserten har jeg kun vage minner. Siden jeg hadde planlagt å ikke drikke mye, gikk jeg fort tom for drikke (leide lokale, så vi hadde ikke bar). Begynte underveis å stjele litt drikke rundtomkring. Kolleger synes det var gøy siden jeg er blant de mest ordentlige på jobben som sjeldent gjør noe tull. Husker såvidt at jeg synes det var kjempegøy å stjele, og fortsatte. Rene kleptomanen! Jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv, ikke som barn engang, men jeg ble den luringen. Tok ting i jakker og vesker og puttet det i andre jakker og vesker. Ikke så ille, men jeg har overhode ikke for vane å snike i andre ting. Begynte å plukke ting fra kjøkkenet og puttet det i egen veske. Fant en gaffel, et shotteglass, et tefat og en visp i vesken min dagen etter. Tok også et bilde som hang på veggen, men det klarte en annen å henge opp igjen uten at jeg så det. Leverte kjøkkenutstyret tilbake igjen dagen etter, da jeg frivillig stilte til ryddig og vasking av lokalet. Det jeg ikke husker er at jeg gikk løs på restematen. Jeg er vegetarianer, men jeg hadde hentet meg et fat fylt med pinnekjøtt og svineribbe og gaflet det i meg og poengtert det fint for de andre. Jeg skjemmes så grådig!! Prøvde å finne en kollega som gikk med på å ta noen kjøttfrie dager for å godtgjøre mine synder. Gikk visst også på nærmeste butikk og brukte litt over 150 kroner, men jeg aner ikke hva jeg brukte penger på. Så bare i nettbanen hvor jeg hadde vært. At jeg husker pinkoden til kortet er et under, men jeg fant en Litagokartong i vesken også. (burde kanskje ta med en liten veske neste gang?!) Håper bare at jeg ikke stjal noe på butikken, men så konfliktsky som jeg er, er jeg rimelig sikker på at jeg gjorde opp for meg Dro også opp på kontoret etter middagen (gåavstand) og satte litt spor. Var flere kolleger som kom ned på nach der etter hvert, men jeg aner ikke om jeg ble busta da, eller etterpå. Var inne på sjefens kontor og skrev en hel masse på tavlen hans som ikke ga noe mening (har sett bildebevis, med min ustødige håndskrift). Gjemte også alle kulepennene hans, men skrev et fint "skattekart" om hvor de var endt opp. Kartet ga virkelig ingen mening heller. Blåste også opp maange ballonger og hang opp noen bannere som var igjen etter en bursdag, og etter hvert der kommer minnene tilbake. Promillen begynte å forsvinne, men da de andre kom drakk jeg videre og var visstnok bare gøy-full resten av natten. Har aldri opplevd bakrus, før den dagen derpå. Jeg kjenner meg ikke igjen overhode, men heldigvis synes kollegene mine det var bittelitt artig at jeg plutselig var helt vill og gal. ALDRI om jeg skal drikke på tom mage igjen! Har aldri opplevd å ikke ha minst litt vage minner av hva som har skjedd, og det er egentlig ganske ekkelt å tenke på. Fortalte også til "alle" at jeg nylig hadde vært hos legen og fått påvist benskjørhet. Det er riktig at jeg har vært til bentetthetsmåling relativt nylig, men jeg aner ikke hvorfor jeg påstod at jeg hadde benskjørhet altså... Anonymous poster hash: 1fbe9...c24 😂😂 Så herlig du høres ut! Anonymous poster hash: 35adb...b4b Ha ha ha ha ha!!! Fantastisk!!! Benskjørhet😂 Anonymous poster hash: 8b6b4...b95
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #16 Skrevet 7. desember 2015 Hehehe jeg har også et par sånne som nå er 60 år .... Men de VAR jo kjekke den gangen, da!! I nyere tid greide jeg å feste kjolen i strømpebuksa bak. Klassiker, men nokså pinlig. Ikke var jeg full heller. Ja, herregud han var så sexy at jeg blir helt skjelven når jeg tenker på han! Han er ikke akkurat så sexy nå da, men slett ikke noen "gammel mann" 😊 Anonymous poster hash: 3f0a7...2c8
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #17 Skrevet 7. desember 2015 Klinte med en kollega på jobbtur engang. Vet ikke hvorfor, fyren var egentlig ikke tiltrekkende i det hele tatt. Men det ble plutselig bare sånn.....På julebordet samme året kom han bort og lurte på om jeg ville være med han en tur på do :-P Noe de som satt nærmest rundt meg også fikk med seg. De prøvde å late som ingenting, men jeg ble helt satt ut husker jeg.<br /><br />Jeg ble ikke med han på do :-D Anonymous poster hash: 4efd5...bbc
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #18 Skrevet 7. desember 2015 Flørta skikkelig med en kollega, og vi rota på hotellrommet. Alle fikk det med seg. Var da i et forhold :/ Er heldigvis ikke i det forholdet lenger, ei heller i den jobben. Angrer fortsatt, utrolig pinlig. Anonymous poster hash: 7dca2...f9e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #19 Skrevet 7. desember 2015 Hadde sex på lagerdoen mens de andre sto utenfor og fniste. Mest flaut for de egentlig Anonymous poster hash: 570b5...8b5
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #20 Skrevet 7. desember 2015 Hadde sex på lagerdoen mens de andre sto utenfor og fniste. Mest flaut for de egentlig Anonymous poster hash: 570b5...8b5 Nei, definitivt mest flaut for dere😳 Anonymous poster hash: 35adb...b4b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #21 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har som regel vært edru på julebord tidligere, eller holdt meg til ett glass vin, men i år tenkte jeg å gå all inn og få litt promille for en gangs skyld. Det verste var vel å ta den første ølen. Spiste ikke hele dagen, litt for å være billig i drift og litt fordi jeg synes julebrus smaker langt bedre enn alkoholholdige drikker. Endte med black out, men jeg har selvfølgelig blitt fortalt både det ene og det andre i ettertid, om ting jeg ikke kjenner igjen overhode. Det skal mye til for at jeg blir flau, men kvelden sett i helhet er det verste jeg har gjort på julebord hvert fall. Begynte fint med middag og taler osv, men allerede ved desserten har jeg kun vage minner. Siden jeg hadde planlagt å ikke drikke mye, gikk jeg fort tom for drikke (leide lokale, så vi hadde ikke bar). Begynte underveis å stjele litt drikke rundtomkring. Kolleger synes det var gøy siden jeg er blant de mest ordentlige på jobben som sjeldent gjør noe tull. Husker såvidt at jeg synes det var kjempegøy å stjele, og fortsatte. Rene kleptomanen! Jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv, ikke som barn engang, men jeg ble den luringen. Tok ting i jakker og vesker og puttet det i andre jakker og vesker. Ikke så ille, men jeg har overhode ikke for vane å snike i andre ting. Begynte å plukke ting fra kjøkkenet og puttet det i egen veske. Fant en gaffel, et shotteglass, et tefat og en visp i vesken min dagen etter. Tok også et bilde som hang på veggen, men det klarte en annen å henge opp igjen uten at jeg så det. Leverte kjøkkenutstyret tilbake igjen dagen etter, da jeg frivillig stilte til ryddig og vasking av lokalet. Det jeg ikke husker er at jeg gikk løs på restematen. Jeg er vegetarianer, men jeg hadde hentet meg et fat fylt med pinnekjøtt og svineribbe og gaflet det i meg og poengtert det fint for de andre. Jeg skjemmes så grådig!! Prøvde å finne en kollega som gikk med på å ta noen kjøttfrie dager for å godtgjøre mine synder. Gikk visst også på nærmeste butikk og brukte litt over 150 kroner, men jeg aner ikke hva jeg brukte penger på. Så bare i nettbanen hvor jeg hadde vært. At jeg husker pinkoden til kortet er et under, men jeg fant en Litagokartong i vesken også. (burde kanskje ta med en liten veske neste gang?!) Håper bare at jeg ikke stjal noe på butikken, men så konfliktsky som jeg er, er jeg rimelig sikker på at jeg gjorde opp for meg Dro også opp på kontoret etter middagen (gåavstand) og satte litt spor. Var flere kolleger som kom ned på nach der etter hvert, men jeg aner ikke om jeg ble busta da, eller etterpå. Var inne på sjefens kontor og skrev en hel masse på tavlen hans som ikke ga noe mening (har sett bildebevis, med min ustødige håndskrift). Gjemte også alle kulepennene hans, men skrev et fint "skattekart" om hvor de var endt opp. Kartet ga virkelig ingen mening heller. Blåste også opp maange ballonger og hang opp noen bannere som var igjen etter en bursdag, og etter hvert der kommer minnene tilbake. Promillen begynte å forsvinne, men da de andre kom drakk jeg videre og var visstnok bare gøy-full resten av natten. Har aldri opplevd bakrus, før den dagen derpå. Jeg kjenner meg ikke igjen overhode, men heldigvis synes kollegene mine det var bittelitt artig at jeg plutselig var helt vill og gal. ALDRI om jeg skal drikke på tom mage igjen! Har aldri opplevd å ikke ha minst litt vage minner av hva som har skjedd, og det er egentlig ganske ekkelt å tenke på. Fortalte også til "alle" at jeg nylig hadde vært hos legen og fått påvist benskjørhet. Det er riktig at jeg har vært til bentetthetsmåling relativt nylig, men jeg aner ikke hvorfor jeg påstod at jeg hadde benskjørhet altså... Anonymous poster hash: 1fbe9...c24 Svarer her til dere tre som kommenterte. Det er jo ikke det verste som har skjedd på julebord, men likevel litt ekkelt for meg. Er så redd for at det er noe ingen har fortalt meg, som var drøyere. Men jeg håper og tror at en eller annen ville fortalt meg det likevel, og nå har det rukket å bli noen uker siden. Men joda, det høres litt gøy ut. Jeg beveger meg sjeldent utenfor komfortsonen og vil helst ta så lite plass som mulig, enda jeg er rimelig sosialt og "med" på jobben også. Alt til sin tid, men på julebordet så jeg visst tiden for alt Anonymous poster hash: 1fbe9...c24
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #22 Skrevet 7. desember 2015 Jeg kan ikke skrive hva jeg gjorde, for da kan det være noen kjenner meg igjen. Men jeg dreit meg så mye ut at jeg måtte på sjefens kontor på mandag, og fikk skikkelig reprimande Anonymous poster hash: 92249...6c3 Hva gjorde du da hi? Anonymous poster hash: 92249...6c3 Spør du deg selv? Anonymous poster hash: af533...b43
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #23 Skrevet 7. desember 2015 Jeg kan ikke skrive hva jeg gjorde, for da kan det være noen kjenner meg igjen. Men jeg dreit meg så mye ut at jeg måtte på sjefens kontor på mandag, og fikk skikkelig reprimande Anonymous poster hash: 92249...6c3 Hva gjorde du da hi? Anonymous poster hash: 92249...6c3 Spør du deg selv? Anonymous poster hash: af533...b43 Ehhh, nei.Du ser vel at jeg spør hi Anonymous poster hash: 92249...6c3
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #24 Skrevet 7. desember 2015 Hadde sex på lagerdoen mens de andre sto utenfor og fniste. Mest flaut for de egentlig Anonymous poster hash: 570b5...8b5 Nei, definitivt mest flaut for dere😳 Anonymous poster hash: 35adb...b4b Vel, når de går gjennom hele lokalet for å snike på oss så syns jeg faktisk de er ganske flaue og barnslige de tok også bilder da jeg og han kom ut... Anonymous poster hash: 570b5...8b5
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #25 Skrevet 7. desember 2015 Jeg kan ikke skrive hva jeg gjorde, for da kan det være noen kjenner meg igjen. Men jeg dreit meg så mye ut at jeg måtte på sjefens kontor på mandag, og fikk skikkelig reprimande Anonymous poster hash: 92249...6c3 Hva gjorde du da hi? Anonymous poster hash: 92249...6c3 Spør du deg selv? Anonymous poster hash: af533...b43 Ehhh, nei.Du ser vel at jeg spør hi Anonymous poster hash: 92249...6c3 Samme anonymkode... Anonymous poster hash: af533...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå