Gå til innhold

Levi, hva tenker du på når du hører navnet :) ?

Anbefalte innlegg

Vi vurderer navnet Levi, men vet ikke helt hva det er med det navnet. Elsker det men misliker det litt og :P Kjenner en Levi fra min barndom som var en skikkelig pøbel..så forbinder det litt med navn som Ronny, Emil og Kenneth, litt ramp navn. Samtidig forbinder jeg det med en gutt/mann med litt tak i, mye personlighet. Hmm... Konstruktiv tilbakemelding og tanker settes pris på :);) Direkte stygge meninger om navnet trenger jeg ikke ;)

Anonymous poster hash: 6b0f4...eca

Fortsetter under...

Jeg tenker at det er et veldig, veldig fint navn som jeg gjerne vil bruke på en eventuell lillebror her engang. Det mange fine guttenavn, men Levi er på topp fem her hvertfall :) Nesten litt synd jeg bare får jenter.. ;)

Anonymous poster hash: bbd23...08b

HI her :) Her har det bare vært født jenter i familien i 3 genrasjoner, men plutselig ventet man en gutt etter to jenter :) <3

Liker som sagt navnet veldig godt men kjenner meg ltt usikker på det. Blir nok ett av tre alternativer også får man ser når den lille kommer. At det er veldig bibelsk som nevnt ovenfor er en av grunnene til at man liker det. Elsker sjeldne og bibelske navn :);)

Anonymous poster hash: 6b0f4...eca

Annonse

• 4 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...

Jeg liker rett og slett ikke klangen, og tenker at det er så mange flotte, mer sjeldne brukte bibelske navn å velge i at jeg hadde lett videre :)

Bibelske/hebraiske navn:

Eron

Abel

Efraim

Elah

Eleasar

Gabriel

Justus

Samson

Samuel

Silas

Simeon

Solomon

Sakkeus

Sakarias

Abraham

Hampus

Hansel

Matteus

Moses

Salomon

Saul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...