Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Noen som feks jobber på rema 1000 her som vet når de får varer? Jeg trenger Bakepapir men er jo helt tomt etter priskrig !! Haha 😯 Anonymous poster hash: 1aab9...b82
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Gå på en annen butikk som ikke har hatt tilbud på det. Bunnpris, coop obs, coop prix, meny eller kiwi Anonymous poster hash: 5ed71...02d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Det kommer an på om butikken er tidlig eller sent på runden til lastebilen som leverer.... Bilen som leverer varer hos oss (ikke Rema da men) har fylt bilen til randen med varer til flere butikker, den butikken som ligger først på ruta hans får varer ganske tidlig, vi ligger sist på ruta og får ganske sent (som regel i 14-tiden). Anonymous poster hash: 8562d...445
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Varelevering kan være alle dager fra tidlig morgen til sent på kvelden, men når din butikk får varer kan jeg ikke svare på. Spør i butikken. Anonymous poster hash: b8978...88c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Har ingen andre butikker akkurat nå Ah tenkte hvis der var litt faste dager...Men det varierer selvsagt. Jaja.. jeg får spørre dem imorgen. Takk Anonymous poster hash: 1aab9...b82
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Varierende fra kjede til kjede, fra butikk til butikk. Vi får rundt tolv man- lør. Nabobutikken får kl 22 hver dag og vi får varer fra samme sted. Ofte samme bilen, men ulik sjofør. Ser dette når jeg går hjem fra jobb. Anonymous poster hash: 8e4f6...f05
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Rema får da ikke varer hver dag? Jeg jobbet i ferskvaren og vi fikk kun man, ons og fredag. Tørrvarer kom tirsdag og lørdag. Anonymous poster hash: 2d5b3...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå