Gå til innhold

Er et egentlig mulig å se ok ut i kjole når man er 15 kg overvektig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker str 42/44 og har skikkelig eplefasong?

Jeg synes jeg ser slankere ut i bukse og topp/bluse, men av og til er det jo selskapeligheter som krever kjole. Jeg savner også å gå i kjole, men føler meg som en kule når jeg har det på siden jeg er rundest på midten...

Jeg er 174 cm høy, har lange og ganske tynne ben, liten rumpe, stor mage og grei størrelse på puppene. Hva slags kjole kan man ha da?

Ser det blir anbefalt sånne omslagskjoler, men jeg synes det ser ut som en morgenkåpe når jeg får på meg det, jeg har jo ingen midje å fremheve med denne knytingen rundt livet.

Så er det høyt liv, såkalte empirekjoler, men jeg ser jo gravid ut i slike kjoler siden magen er stor og det bena som kommer ut under er såpass tynne...

Noen forslag, link til kjoler dere har funnet, tips til fasonger e.l. Har en kjole fra Cream som jeg har brukt mye for den sitter ganske greit, men den er 4 år gammel nå og absolutt alle har sett meg i den kjolen et utall ganger.... 

Den har høyt liv, men er ikke veldig løs over magen så jeg ser ikke gravid ut. Jeg synes andre lignende kjoler er så vide rundt magen og da ser jeg gravid ut. Men de kan ikke være ettersittende heller for da synes jo enhver valke og heng.

Andre med eplefasong, hvilken kjole skal dere bruke i julehøytiden?

Anonymous poster hash: 0db57...394
Skrevet

Jeg har også eplefasong med pupper. Skal jeg bruke kjole velger jeg en med høyt liv som er løs over magen og har litt kort svingskjørt til rett overfor knærne. Da får skjørtet og puppene sammen med det høye livet til å gi en illusjon av et snev av timeglassfasong. Jeg er forøvrig enig med deg, jeg kler også best bukse og topp.

Skrevet

Jeg er slank, men har en venninne som er ganske overvektig og har skikkelig eplefasong.

Hun "driter i det" og kler seg slik hun vil - og hun har god smak. Så hun bruker ofte helt tettsittende kjoler, med pene jakke rog tilbehør til. Og hun er bare så fin og elegant!

Så jeg tror at cluet er i å ikek forsøke å skjule kroppen sin - bare bruk klær som viser hvilken fasong du har - for det kan være skikkelig flott uansett om man er eple- pære- banan eller brokkoli :-)

Anonymous poster hash: eef23...e64
Skrevet

Jeg har også ca 10-15 kg for mye. Jeg har for så vidt smal midje, men brede hofter. Jeg bruker kjoler som er litt ettersittende, men ikke for mye. Kjolene må være knelange eller helt fotside, ellers føler jeg meg litt trashy. Bruker oftest en tynn cardigan eller noe liknende over, hvis kjolen har bare ermer. Får alltid masse komplimenter :-)

Skrevet

Jeg har ei lita venninne som ser ut som en "budda". Hun er alltid velkledd i kjole!

Anonymous poster hash: de8ef...368
Skrevet

Jeg har også ca 10-15 kg for mye. Jeg har for så vidt smal midje, men brede hofter. Jeg bruker kjoler som er litt ettersittende, men ikke for mye. Kjolene må være knelange eller helt fotside, ellers føler jeg meg litt trashy. Bruker oftest en tynn cardigan eller noe liknende over, hvis kjolen har bare ermer. Får alltid masse komplimenter :-)

Då lever du i ei heilt anna verd enn oss som har 10-kg for mykje rundt magen;-) de med smal midje kan fint ha 10-15 kg for mykje og sjå fantastiske ut i kjole, vi med alle kg rundt magen syns det er enklere med bukser og fin litt vid topp;-)

Til Hi, eg har vore veldig fornøgd med ein litt kort og rett ned kjole, sånn at magen ikkje lagar bul, men heller framheve bein og armar:-)

Anonymous poster hash: 57ba0...353

Skrevet

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23571147/sjekk-adeles-fantastiske-stilforvandling

Ta bort u en i umulig så ser du at alt er mulig😊

Anonymous poster hash: 7792e...3ec

Men har Adele eplefasong? Jeg ville sagt timeglass..

Anonymous poster hash: dc818...872

Eg er enig. Adele har timeglassfasong, og dei ser jo fantastiske ut i kjole som framhever midjen. Vi som har midjen som det tjukkeste punktet på kroppen ser ikkje fullt så strålande ut i slike kjolar;-)

Skrevet

Ville hentet noen tips fra "Ærlige klær" på YouTube. Mange gode triks der.

Anonymous poster hash: 127db...c33

Skrevet (endret)

http://www.igigi.com/plus-size-dresses/?shape=3

Den typen som heter Jenna er nydelig fasong på. Kjoler som dette passer oval kroppsfasong. Ta gjerne en titt gjennom kjolene deres. Jeg sikler på noen av dem :)

Endret av Froggi83
Skrevet

http://www.igigi.com/plus-size-dresses/?shape=3

Den typen som heter Jenna er nydelig fasong på. Kjoler som dette passer oval kroppsfasong. Ta gjerne en titt gjennom kjolene deres. Jeg sikler på noen av dem :)

Det der er jo heller ingen eplefasong

Anonymous poster hash: e8667...38e

Skrevet

Er ikke sikker på hva som kler eplefasong, men sånne skjørt med noen ekstra "lag"/frynser ved hoftepartiet synes jeg gir fin fasong 😊

Anonymous poster hash: 55d60...f2c

Skrevet

Nei dessverre

Anonymous poster hash: f8b0d...83a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...