Gå til innhold

Deres erfaringer med baby foot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig spent på om det virker på mine grusomme hæler!

Hvor lang tid tok det før huden falt av, hvor lang tid flasset du av hud?

Hvis man er flink og smøre etterpå, hvor lenge holder resultatet?

Anonymous poster hash: 49f39...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte å flasse etter en 4-5 dager, og det tok aldri slutt! Det så ikke ut! Senga, klær, gulvet. Blæh!

Anonymous poster hash: 49e8c...aa0
Skrevet

Ujs da 😣 Men hælene mine ser ikke ut de heller, å disse filemaskinene tar bare overflaten så spent på dette.

Får sove med sokker da 🙈

Takk for svar!

Skrevet

Alle huden på foten falt av! Bortsett fra den harde huden. Føttene mine var åpne sår.

Anonymous poster hash: 1eec5...ba2

Skrevet

Oj! Vanlig eller var du uheldig og fikk en allergisk reaksjon? Falt alt av med det samme eller etter de 4- 5 dagene?

Huff 😕 Takk for svar!

Skrevet

Oj! Vanlig eller var du uheldig og fikk en allergisk reaksjon? Falt alt av med det samme eller etter de 4- 5 dagene?

Huff 😕 Takk for svar!

Tror det tok tre dager før det begynte. Hud falt av i mange uker. Bortsett fra den harde huden på hælene.. Det var jo egentlig flaks da, kunne gå på hælene 😂

Ble sykmeldt i fjorten dager.

Fikk ingen andre reaksjoner enn åpne sår.

Skrevet

Huff det hørtes grusomt ut! 😨

Skrevet

Har tatt det flere runder.tar litt tid før det begynner og flasse,men tar som regel 1-2 uker med flassing.da blir beina mine helt som ny etterpå😜

Skrevet

Huff Takk for svar!

Tror det tok tre dager før det begynte. Hud falt av i mange uker. Bortsett fra den harde huden på hælene.. Det var jo egentlig flaks da, kunne gå på hælene

Ble sykmeldt i fjorten dager.

Fikk ingen andre reaksjoner enn åpne sår.

Håper du har meldt det inn som en alvorlig reaksjon

Anonymous poster hash: 0da32...73e

Skrevet

Hadde egentlig litt lyst til å prøve dette nå men ettersom en av dere reagerte såpass sterkt venter jeg. Er gravid så vil ikke at noe slikt skal skje hvis jeg skulle reagere.

Anonymous poster hash: f5c2f...abe

Skrevet

Hei. Jeg fikk åpne sår etter 7-8 dager. Måtte ha antibiotika i 2 om runder. Aldri mer. Skal sies at jeg kjenner flere som er veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 8b992...a76

Skrevet

Omganger...

Anonymous poster hash: 8b992...a76

Skrevet

Tok 4 dager før flassingen begynte. Sov med sokker på i ca en uke. Føttene ble super myke. Gjorde dette i slutten av aug. og det holder enda. Er ikke like myk, men har ikke fått den typiske vinterhælen min som bruker å være på plass ved denne tiden.

Men jeg blir nok aldri mer å prøve dette mer da jeg reagerte med mye kløe og rødhet. Fikk faktisk sår andre steder (nei søkte ikke og hadde fikk ikke på hendene). Jeg har mye allergi fra før så er ikke så veldig overrasket.

Anonymous poster hash: 50fba...8db

Skrevet

Hadde egentlig litt lyst til å prøve dette nå men ettersom en av dere reagerte såpass sterkt venter jeg. Er gravid så vil ikke at noe slikt skal skje hvis jeg skulle reagere.

Det skal ikke brukes av gravide!

Anonymous poster hash: 75d18...125

Skrevet

jeg har prøvd det to ganger og det skjedde ikke noe som helst. Bittelitt løs hud på tærne sist gang, men ellers ser mine føtter ut til å være immune. Eller uten håp, alt ettersom hvordan man ser det.

Anonymous poster hash: a671f...9ac

Skrevet

Litt hæslig.... Ble veldig myke føtter der huden var tilnærmet nornal, men tok ikke den harde huden på hælene. Ville definitivt tatt en tur til fotterapaut isteden. 

Anonymous poster hash: 70eda...84a
Skrevet

Tar ikke den harde huden på hælene

Anonymous poster hash: c0cd3...c1e
Skrevet

Du skal IKKE bruke baby foot under graviditet eller amming!

Skrevet

Funka kjempebra for meg, og det varer lenge! Den tar riktignok ikke absolutt all den harde huden under hælene, men nok til at det er MYE bedre. Jeg gjorde det sist i sommer, og det er først nå jeg begynner å se at behovet melder seg igjen.

Anonymous poster hash: 55b1f...e40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...