Gå til innhold

Hva fyller dere julestrømpen med? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine fårsnop i julestrømpen. Ellers i julen er det lite snop, dessert etter middagen hverdag.

Anonymous poster hash: acda5...e15

Skrevet

Det som bruker å være fast er en pose gullfisk (sliter med å finne små poser for tiden), kuli, smarties og marsipan eller noe annet (ikke alle barna som liker marsipan). Strømpen henges på soveromsdøra eller på senga og ungene får den når de våkner. Ingen krise med litt godteri før frokost en gang i året ;) I tillegg får de en gave fra nissen, aldri dvd for jeg MÅ se tre nøtter og reisen :D

Anonymous poster hash: 2a8bc...4f1
Skrevet

Et blad, kinderegg og noe julegodt. Kanskje en julekule til treet. I fjor fikk de en film, men i år får de det i kalenderen i stedet.

Skrevet

Julehefte og snop. Men jeg lurer på om dere lar barna spise snopet før frokost? Og hvor gamle er barna? Jeg husker jeg fikk det i barndommen, men kvier meg litt for å la mine barn gjøre det.

Anonymous poster hash: a5a0b...0b7

Her er det helt uaktuelt at småen får godteri før han har spist blitt skikkelig mat først.

Kjenner han såpass godt at om han får godteri først så kommer han ikke til å ta en eneste bit av maten etterpå.

Først skikkelig mat så godteri og potetgull etterpå :)

Anonymous poster hash: 41793...6bc

Skrevet

Det som bruker å være fast er en pose gullfisk (sliter med å finne små poser for tiden), kuli, smarties og marsipan eller noe annet (ikke alle barna som liker marsipan). Strømpen henges på soveromsdøra eller på senga og ungene får den når de våkner. Ingen krise med litt godteri før frokost en gang i året ;) I tillegg får de en gave fra nissen, aldri dvd for jeg MÅ se tre nøtter og reisen :D

Anonymous poster hash: 2a8bc...4f1

Jeg også MÅ askepott ellers blir det ikke jul! :)

Så kjøpte en julefilm som kun varer i 24 minutter :P

Likevel kommer han til å elske filmen ettersom det er istid julefilm

Skrevet

Askepott begynner vel 11,å småen står gjerne opp senest 8.30 så dette skal gå bra :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...