Gå til innhold

Helvete, Vistaprint:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og skal bestille fotokalendere. Ser at Vistaprint har 50 % avslag, 69 kr PR kalender, og hiver meg i laginga. Bestiller totalt 7 stk til 515 inkl frakt. Kjempebillig! Men så ser jeg plutselig at det konmer moms og fortollingsavgifter i tillegg:( Nettsiden ser jo helt norsk ut. Fader, dette blir jo plutselig veldig mye dyrere. Noen som har erfaring med kansellering av ordre derfra? Urk, alltid les all skrift hele veien ned på alle nettsider...

Anonymous poster hash: 72c56...383

Skrevet

Ja, det skulle ikke vært lov å villede sånn... når det er sagt, så er kvaliteten veldig bra hos dem, du får ikke noe bedre tilsvarende produkt hos de norske nettsidene. Da snakker jeg om julekort - har alltid handlet hos vistaprint, men bestilte hos Foto Knudsen i år. Prisen totalt ble ca det samme. Doble julekort med foto og matt papir, som tidligere år. Men Foto Knudsen leverer tynnere papir, virker på en måte billigere.

Så du kan jo ta sjansen, du blir sikkert fornøyd!

Skrevet

Jeg har dessverre samme erfaring og var heller ikke fornøyd med resultatet da tingene kom. :( Beste stedet jeg har bestilt kort- og papirprodukter er kortshop.no

Anonymous poster hash: ce24c...dd6

Skrevet

Takk for svar:) Ja, kalenderne ble jo kjempefine og man hadde mange utformingsmuligheter:) Så jeg tror jeg blir fornøyd sånn sett. Dessverre valgte jeg økonomi på levering og fikk beskjed etter at jeg hadde bestilt at forventet levering er 18 desember. Gulp, flere skal jo sendes ned posten. Huff, jeg får bare være forsiktig optimist IG håpe at de kommer litt før.

Skrevet

Nå er det et par år siden jeg har handlet der men sist jeg var inne sto det faktisk ganske tydelig at varene sendes fra utlandet og at toll kommer i tillegg. 

Det er jo ikke noe problem da er jo bare å bestille i to omganger så summen ikke overstiger

Anonymous poster hash: 42458...80b
Skrevet

Det står veldig tydelig som flere over skriver, når du går videre fra handlekurven, at det kommer toll og moms. Skjønner at det er kjipt men beskjed har du fått hvis du leste meldingene som kom opp ;)

Anonymous poster hash: 2a467...12f

Skrevet

Æsj, ja det dukket jo opp en melding. Jeg burde lest den *flau*. Men de er ekstremt utspekulert! For de får det til å virke som at man bare skal godkjenne at det er riktig tlf.nr, men under nr så står det ang toll. Så jeg trykket videre i full fart. Jaja, får ta lærdom av dette:)

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med dem,men ja det er ganske dyrt, de sender fra nerderland

Skrevet

Det er jo ikke krise om julekortene kommer frem i romjula heller...

Anonymous poster hash: a40ec...cb2

Skrevet

Det er jo ikke krise om julekortene kommer frem i romjula heller...

Anonymous poster hash: a40ec...cb2

Dette er fotokalender (julegave).

Skrevet

Det kommer tydelig frem at varer til en totalverdi, inkl. frakt som overstiger 350,- må fortelles og momsbelegges. Datoen du får varen levert kommer også tydelig frem når du velger fraktmøte.

Veldig fornøyd med produkter og kvalitet fra Vistaprint. Må bare holde tunga i rett munn når alle ekstratilbudene kommer opp når du skal avslutte. Plutselig er det langt over 350,- ;)

Anonymous poster hash: 309d8...363

Skrevet

Derfor: Optimalprint. 😉

Anonymous poster hash: 84de5...c51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...