Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Over en uke siden den ble sendt, og ingen finner den. Det står kun innlevert til postkontor. Sendte den i postoppkrav, 8000 kr, så ganske mye penger. Og jeg trengte de pengene raskt. Her snakket med kundeservice, men de sier at de bare må lete. Hvor lang tid tar det før jeg eventuelt får pengene igjen fra posten? De pakkene er jo forsikret opptil 10.000 eller noe sånt.. Anonymous poster hash: a392d...099
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Hvis den er sendt i postoppkrav så er den vel sendt med sporing også. Du har sporingsnummeret og skal kunne gå inn på nettsidene deres og spore pakken selv. Anonymous poster hash: e91ce...e65
februarprins2013 Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 jeg betaler alltid slik at jeg får erstatning hvis det blir borte,og hvis du har betalt så mye,regner jeg med at du får det samme, jeg betale bare 155 og fikk det
Gjest Muji81 Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Posten mistet en pakke som ble sendt til meg i fjor. Var mye jobb med det altså.. Avsender må melde pakken mistet. Finner skjema på posten.no Min pakke ble til slutt funnet et tilfeldig sted i Norge og sendt tilbake til avsender. Fikk den et godt stykke ut i januar...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Jeg har kvitteringen. Ble sendt med såkalt norgespakke. Sendingen er sporløst borte. Må jeg vente mnd vis før Jeg får erststatnig? Anonymous poster hash: a392d...099
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 En uke på å sende normer posten er dessverre ikke lenge... Men merkelig at det bare står innlevert postkontor når du sjekker sporinga. Da bør det vel egentlig være noen der som ikke har gjort jobben sin med å få den videre? Anonymous poster hash: 43702...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå