Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #26 Skrevet 6. desember 2015 Drit produkter skal jeg si deg. Jeg kjøpte en hel serie med hudprodukter, de ble brukt i 1 uke og aldri mer skal de brukes på mitt ansikt. Ansiktet mitt så ikke ut etter å ha brukt disse i 1 uke. Samme gjelder det også med brunkrem, den gjør bare at du får mer kviser. Har en pose liggende i huset med full av produkter som ikke brukes, men jeg har ikke lyst å kaste de heller. Brukte en del penger på dette! Konklusjon: aldri mer produkter fra mary kay. Oppskrytt Anonymous poster hash: f8365...78e
Gullunger Skrevet 6. desember 2015 #27 Skrevet 6. desember 2015 Jeg var så dum at jeg lot meg overtale til å bli med på årsfesten de har i Gøteborg hvert år. Makan til tull altså! Damene måtte opp på scenen med prinsessekroner og ble hyllet utifra hvor mye de hadde solgt for. Åh..allle var så glad i hverandre..åh..alle var såå flinke..Det var så kleint, så aldri om jeg skal være med på det noe mer. Anonymous poster hash: 52c4b...efc Seriøst???? Wow, har ikke ord.....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #28 Skrevet 6. desember 2015 Jeg var så dum at jeg lot meg overtale til å bli med på årsfesten de har i Gøteborg hvert år. Makan til tull altså! Damene måtte opp på scenen med prinsessekroner og ble hyllet utifra hvor mye de hadde solgt for. Åh..allle var så glad i hverandre..åh..alle var såå flinke..Det var så kleint, så aldri om jeg skal være med på det noe mer. Anonymous poster hash: 52c4b...efc Du kødder vel? Anonymous poster hash: ca7aa...744
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #29 Skrevet 6. desember 2015 Jeg var så dum at jeg lot meg overtale til å bli med på årsfesten de har i Gøteborg hvert år. Makan til tull altså! Damene måtte opp på scenen med prinsessekroner og ble hyllet utifra hvor mye de hadde solgt for. Åh..allle var så glad i hverandre..åh..alle var såå flinke..Det var så kleint, så aldri om jeg skal være med på det noe mer. Anonymous poster hash: 52c4b...efc Du kødder vel? Anonymous poster hash: ca7aa...744 Nei, dessverre så kødder jeg ikke. Trodde konseptet var noe helt annet, så ble skuffet over at jeg brukte mye penger på hotell og reise på det tullet. Anonymous poster hash: 52c4b...efc
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #30 Skrevet 6. desember 2015 . Anonymous poster hash: 52c4b...efc
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #31 Skrevet 7. desember 2015 Jeg var så dum at jeg lot meg overtale til å bli med på årsfesten de har i Gøteborg hvert år. Makan til tull altså! Damene måtte opp på scenen med prinsessekroner og ble hyllet utifra hvor mye de hadde solgt for. Åh..allle var så glad i hverandre..åh..alle var såå flinke..Det var så kleint, så aldri om jeg skal være med på det noe mer. Anonymous poster hash: 52c4b...efc Du kødder vel? Anonymous poster hash: ca7aa...744 Nei, dessverre så kødder jeg ikke. Trodde konseptet var noe helt annet, så ble skuffet over at jeg brukte mye penger på hotell og reise på det tullet. Anonymous poster hash: 52c4b...efc Det er amrikansk produkter og det sier sitt. Anonymous poster hash: b9129...871
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #32 Skrevet 7. desember 2015 Det er ihvertfall ikke gull... Som UTDANNET hudterapeut med lang erfaring, så tar jeg sterk avstand fra Mary Kay. Det er billigprodukter i en dyrere forpakning... Vil anbefale søsteren din å ta en hudpleieutdannelse, så kan hun ta betalt for behandlinger og kvalitetsprodukter! Virker som det er dette hun trives med, men home-party er ikke veien å gå. Anonymous poster hash: b8a1f...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå