Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Noen som har drevet eller driver med dette? Søsteren min er frelst. Lever og ånder for Mary Kay. I begynnelsen gikk det bra og hun ble raskt Sales Director. Så begynte det å butte mot og hun er "bare" Frittstående Hudpleiekonsulent. Hun har for lengst sagt opp den faste jobben sin, og planen var å leve av Mary Kay. Jeg er redd drømmen bare er fantasi (hun nekter å snakke om det annet enn at hun sier at hun bare må jobbe hardere). Anonymous poster hash: e01c6...d9f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Tull, det jeg har prøvd av produkter er i H ert fall ikke noe å samle på!!! Anonymous poster hash: 57bcf...635
Gjest Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Pyramidesystem som alt annet og produktene er ikke noe samle på.
*Nøtta* Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Gull! Jeg har alltid vært plaget med veeeldig tørr og flassete hud, og har prøvd "alt". Helt til jeg spanderte på meg en tube med ansiktskremen til Mary K.. borte er all tørr flassende kløende hud. Samme med håndkremen, og ansiktsrensen. Fantastiske produketer for min del iallefall.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Jeg var konsulent, og det var utrolig vanskelig å få salg. Jeg elsker mineralsminken deres. Men ellers syntes jeg ikke produktene er noe å rope hurra for. Anonymous poster hash: 94794...308
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Tull. Ikke spesielt gode produkter. Mange av kremene er direkte dårlige. Anonymous poster hash: c9a30...870
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Har flere venner som har opplevd at kranene er for sterke, slik at de har fått hvite pigmentflekker i ansiktet etterhvert. Har søv prøvd noen produkter, og det er en del som er ok, men du får bedre produkter i matbutikken til 1/10 av prisen. Anonymous poster hash: a831e...0f4
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Håndsalven i bivoks er veldig fin for meg som vasker hender ofte og får tørre såre hender. Mineralsminken er veldig fin. Ellers er det andre jeg har prøvd ikke veldig bra. Jeg er skeptisk til skjønnhetsprodukter som bare selges på homeparty. Jeg valgte å kjøpe fordi de ikke drev med dyretesting og at de støtter brystkreftforskning og kvinner som utsettes for vold i hjemmet. Nå har de mistet dyretesting fritt stempelet. Anonymous poster hash: c1817...b32
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Takk for svar. Jeg er egentlig mest bekymret for at hun ikke skal kunne leve av dette, siden Mary Kay-salg er hennes eneste inntektskilde. Anonymous poster hash: e01c6...d9f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #11 Skrevet 6. desember 2015 Jeg tok avstand da de tester produktene sine på dyr!! Anonymous poster hash: b8063...3a4
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #12 Skrevet 6. desember 2015 Tullball. Overpriset sminke rett og slett. Samme med kremene deres. Det er lagt opp til placebo effekten, men kan ikke finne noen ingredienser i deres produkter som skal være så mye bedre enn annen sminke du eksempelvis finner på apoteket. Har man problemhud så snakker man med en hudlege eller hudpleier og får råd derfra. Anonymous poster hash: 1c2f7...c07
Chl85 Skrevet 6. desember 2015 #13 Skrevet 6. desember 2015 Håndsalven i bivoks er veldig fin for meg som vasker hender ofte og får tørre såre hender. Mineralsminken er veldig fin. Ellers er det andre jeg har prøvd ikke veldig bra. Jeg er skeptisk til skjønnhetsprodukter som bare selges på homeparty. Jeg valgte å kjøpe fordi de ikke drev med dyretesting og at de støtter brystkreftforskning og kvinner som utsettes for vold i hjemmet. Nå har de mistet dyretesting fritt stempelet. Anonymous poster hash: c1817...b32 Jeg også har den bivoks kremen... Den kostet da 320 kr... Du får kjøp bivoks håndkrem på apoteket til 170 kr... Så da ser jeg ingen grunn til å kjøpe den fra Mary Kay lenger
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 Beste foundation, men veldig dyrt. Tror det er hardt arbeid å kunne leve av dette og ikke så mange klarer det. Anonymous poster hash: 7cb66...2dc
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #15 Skrevet 6. desember 2015 Håndsalven i bivoks er veldig fin for meg som vasker hender ofte og får tørre såre hender. Mineralsminken er veldig fin. Ellers er det andre jeg har prøvd ikke veldig bra. Jeg er skeptisk til skjønnhetsprodukter som bare selges på homeparty. Jeg valgte å kjøpe fordi de ikke drev med dyretesting og at de støtter brystkreftforskning og kvinner som utsettes for vold i hjemmet. Nå har de mistet dyretesting fritt stempelet. Anonymous poster hash: c1817...b32 Jeg også har den bivoks kremen... Den kostet da 320 kr... Du får kjøp bivoks håndkrem på apoteket til 170 kr... Så da ser jeg ingen grunn til å kjøpe den fra Mary Kay lenger Jeg hadde ikke samme effekt av den på apoteket. Ellers hadde jeg selvsagt valgt den. Nå har jeg uansett byttet jobb og vasker ikke hendene like mye så har ikke behov for så feit krem lengre. Anonymous poster hash: c1817...b32
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #16 Skrevet 6. desember 2015 Rimelig korttenkt å si opp jobben... Anonymous poster hash: b5c3a...bfe
Todii Skrevet 6. desember 2015 #17 Skrevet 6. desember 2015 Jeg har vært konsulent, men det var kun for å finanSiere mitt eget forbruk da jeg gikk skole i 5 år. Hadde et par faste kunder. For å leve av det må man jobbe utrolig hardt. Jeg vet om flere damer som de fleste i byen skyr som pesten fordi de er så innpåslitne. Mange tar ikke et nei for et nei og får som regel karret seg til kurs og nye konsulenter bare de maser nok. Jeg tok veldig sterk avstand fra denne måten å gjøre ting på. Produktene er greie, noe passer for noen, andre ikke. Jeg liker håndsettet, mineralsminken og lash love mascaraen.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #18 Skrevet 6. desember 2015 Noen som har drevet eller driver med dette? Søsteren min er frelst. Lever og ånder for Mary Kay. I begynnelsen gikk det bra og hun ble raskt Sales Director. Så begynte det å butte mot og hun er "bare" Frittstående Hudpleiekonsulent. Hun har for lengst sagt opp den faste jobben sin, og planen var å leve av Mary Kay. Jeg er redd drømmen bare er fantasi (hun nekter å snakke om det annet enn at hun sier at hun bare må jobbe hardere). Anonymous poster hash: e01c6...d9f Nei det er ikkje tull. Men det kommer alltid noe nytt på marknaden og det sier sitt. Her fråtser den nye trenden, vil ikkje sjå på produktet. Noe du kan drikke og rense, ansiktkremmer og tannkrem uten fluor. Det er det som er inn no. Anonymous poster hash: b9129...871
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #19 Skrevet 6. desember 2015 Gull! Jeg har alltid vært plaget med veeeldig tørr og flassete hud, og har prøvd "alt". Helt til jeg spanderte på meg en tube med ansiktskremen til Mary K.. borte er all tørr flassende kløende hud. Samme med håndkremen, og ansiktsrensen. Fantastiske produketer for min del iallefall. Og jeg som overhodet ikke har problemhud vanligvis, fikk sviende utslett av håndkremen Anonymous poster hash: ca7aa...744
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #20 Skrevet 6. desember 2015 Tull!! Hilsen hudpleier Anonymous poster hash: 8fcb5...ed4
megmegmeg Skrevet 6. desember 2015 #21 Skrevet 6. desember 2015 Det jeg har prøvd har ikke funket for min hud iallefall (både hudpleien og sminken).. Så for min del er det overpriset tull!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #22 Skrevet 6. desember 2015 De fleste kjøper vel ikke ting på home partys, de går vel på apotek og parfymerier Anonymous poster hash: 31cb3...47f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #23 Skrevet 6. desember 2015 Jeg synes de har enkelte gode produkter, men nå har de lagt på prisene, så nesten 700,- for en dagkrem..?? Anonymous poster hash: 52c4b...efc
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #24 Skrevet 6. desember 2015 Tull!! Både Mary Kay og Forever living minner meg om religiøse sekter. Helt fryktelig!! Anonymous poster hash: 7ff7a...7a9
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #25 Skrevet 6. desember 2015 Jeg var så dum at jeg lot meg overtale til å bli med på årsfesten de har i Gøteborg hvert år. Makan til tull altså! Damene måtte opp på scenen med prinsessekroner og ble hyllet utifra hvor mye de hadde solgt for. Åh..allle var så glad i hverandre..åh..alle var såå flinke..Det var så kleint, så aldri om jeg skal være med på det noe mer. Anonymous poster hash: 52c4b...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå