Gå til innhold

Flere som skal teste på julaften?😅

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Negative tester her. Både cb digital og billigtestene :/ Har mange symptomer, men får vel innse at også dette egget har gått til grunne. Hadde t.o.m det som virket som en festeblødning for 8 dager siden, vondt i hodet, magesmerter på begge sider, høyere temperatur, svimmel, tidvis megakvalm (satt med spyposen veldig tilgjengelig på flyet og måtte gomse salt lakris under bilturer), vannvittig såre brystvorter, vondt i korsryggen og bekkenet, oppblåst mage og vann i beina.

Møkkagreier :( Gos Jul og lykke til prøvere!

Annonse

Blenda hvit test på meg igjen. Da kommer vel TR i løpet av dagen. Blir ikke testing på oss før i februar da mannen er bortreist under el i januar.

Gratulerer til dere som har fått posetivt og lykke til dere som er i samme båt som meg.

God jul! :)

Blenda hvit test på meg igjen. Da kommer vel TR i løpet av dagen. Blir ikke testing på oss før i februar da mannen er bortreist under el i januar.

Gratulerer til dere som har fått posetivt og lykke til dere som er i samme båt som meg.

2016 blir ditt år <3 MASSE god jul <3

2016 blir ditt år <3 MASSE god jul <3

Takk! Må 2016 bli ditt år også!

Her kom TR så da blir det champagne og laks på meg ikveld.

det er hint av en skygge på min test, men den har ikke farge i det hele tatt mer svak grå så drt er nok bare en skygge fra der streken skal være. Der den ikke godt og tror bare trente testeøyne kan se den .

ikm lørdag eller søndag, men jeg har ikke en god følelse denne syklusen :P.

Har også vært hos en flink spåkone og hun sa det skulle sitte iløp av de første mnd nå neste og at det skulle bli baby når den sitter ;)

Hun har troffet på veldig mye annet så håper hun har rett på dette selv om hun sier at hun er litt dårlig på tid og kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...