Gå til innhold

Flere som skal teste på julaften?😅

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har IKM på julaften :) Blir den positiv så skal jeg pakke den inn til mannen min :)

Jeg har samme idé, siden jeg bor i bushen i Afrika gjorde jeg klar gaven før jeg dro. Vi skal bo her i tre år. Gaven er en kopp hvor det står "mannens navn og World's best dad!" . Det er et bilde av han på koppen og i koppen har jeg lagt et par nyfødtsokker hvor det står " <3 dad". Håper å få overrekt han denne på julaften.

Lilu81 kan jeg spørre hva dere driver med i Afrika? Høres spennende ut

Jeg følger mannen min som har et annlegsprojekt her, selv er jeg for øyeblikket Desperat housewife, med hushjelp. : o Så det er ikke så mye jeg får ut av dagene. Tusler litt med håndarbeid osv. Ser etter jobb her i byen, vi får se hva nyåret bringer. Dersom jeg er gravid, skal jeg bare slappe av og ta livet med ro.

Har du barn fra før? Regner med du er like gammel som meg, ut i fra signaturen din ;)

Annonse

Det hørtes spennende ut! Skulle ønske vi også kunne gjort noe lignende.. 😊 jeg har en stesønn på 9 år, men ingen barn selv. Er nå gravid med første (9+1) så er bare å sniker på Bli gravid forumet 😊

Jeg har bevisst prøvd å ikke kjenne etter noen symptomer. Hver eneste syklus har jeg hatt (innbilt meg rettere sagt) alle symptomene og det ender med at tanta kommer på besøk :(   Denne gangen har jeg følt meg litt uggen og hatt litt mer utflod enn vanlig, men det har nå stoppet opp, so i don't know :(  Vi får se

Så jeg har ikke noen store forhåpninger, men jeg hadde blitt så glad hvis jeg endelig ble velsignet og at det nettopp er vår tur denne gangen. Jeg ønsker alle som skal teste lykke til, jeg håper virkelig at vi alle lykkes denne gang :) Tvi tvi jenter!

Murringer begynte veldig idag. Støl på høyre side. Akkurat som jeg har hold. Stikker en del. Har 2 fra før. Begge satt på 1 pp. Får se om det gjør det nå også. Håper det :) vet om mange som sliter med nr 3?

Endret av Tiin

Murringer begynte veldig idag. Støl på høyre side. Akkurat som jeg har hold. Stikker en del. Har 2 fra før. Begge satt på 1 pp. Får se om det gjør det nå også. Håper det :) vet om mange som sliter med nr 3?

Har det som deg Tiin, skikkelig menssmerter, vondt i rygg og mage, sikkelig støl i siden. Håper dette er godt tegn.

Lykke til!

Det hørtes spennende ut! Skulle ønske vi også kunne gjort noe lignende.. jeg har en stesønn på 9 år, men ingen barn selv. Er nå gravid med første (9+1) så er bare å sniker på Bli gravid forumet

Spenning har jeg mye av :) Dette er mitt 3. år i Afrika og jeg begynner å bli vant til ulike utfordringer både kulturelt og mentalt. Mange erfaringene rikere.

Annonse

Har det som deg Tiin, skikkelig menssmerter, vondt i rygg og mage, sikkelig støl i siden. Håper dette er godt tegn.

Lykke til!

Så spennende :-) Tusen takk. Krysser fingrene for oss. Det må jo være noe siden vi kjenner det samme :D

Mer intense menssmerter. Stikker litt. Brystene strammer seg, men ikke Ømme brystvorter :D

Har skikkelige kramper i underlivet, håper så inderlig at det er for en god sak! Mannen er redd for at mensen er like om hjørnet.

Uff skikkelig menssmerter. Men det veksler. Først på høyre side også på venstre side. Hvorfor det? Hmmm.

Uff skikkelig menssmerter. Men det veksler. Først på høyre side også på venstre side. Hvorfor det? Hmmm.

Samme med meg. Små kvalm også, men det kan være noe jeg har spist eller innbilning. Kommer nok ikke til å teste før julaften, på ikm.

Endret av Lilu81

Her også veksler det fra høyre til venstre side :) Ikke mange dagene igjen nå til vi kan teste :D 

På denne tiden i fjor var jeg i samme situasjon. Gikk nyåret i møte med forsinket mens, og sikker på at jeg var gravid.

Rart, men i år! I år sitter den :) 

Ja skal ha mens lillejulaften men testet positiv alt lørdag som var

Gratulere med nr fem. Hvilken dpo testet du posetivt på?

10. Trodde ikke de gikk få pos så tidlig. Men forje gang jeg var gravid fikk jeg tvillinger. Så tanken rundt de har jo starta

Ja skal ha mens lillejulaften men testet positiv alt lørdag som var

Gratulere med nr fem. Hvilken dpo testet du posetivt på?

10. Trodde ikke de gikk få pos så tidlig. Men forje gang jeg var gravid fikk jeg tvillinger. Så tanken rundt de har jo starta

Så heldig. Har du toeggede eller eneggede? Jeg er selv tvilling. Skulle gjerne ha hatt tvillinger selv. Broren min og jeg har noe spesielt som jeg ikke har med storebroren min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...