GĂ„ til innhold

Flere som skal teste pĂ„ julaften?😅

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sÄpass ja. skal ikke teste da, men fortelle familie det da. men vÄr familie er ikek Äs flink Ä holde pÄ hemmeligheter. sÄ har mÄttet dra det ut i det lengste, gÄtt med store klÊr osv osv. har mistet ved flere anledninger, sÄ Þnsket Ä vÊre sikker,

Anonymous poster hash: f315a...374

Det blir spennende HI! Jeg skulle teste et Är i romjula, men fikk mensen morgenen pÄ julaften. Skikkelig nedtur. :(

Krysser fingrene for at du tester positivt!

Vi skal, som hun over, fortelle familien at jeg gravid pÄ julaften. Er 6+6 i dag, og dermed 9+4 pÄ julaften. Tenker at det blir en kjempefin julegave til foreldrene mine.

Vi har ett barn fra fÞr, men sÞskenet mitt har ingen barn, sÄ det blir barnebarn nr to. Mannens foreldre skal ogsÄ fÄ vite det pÄ julaften, men det mÄ bli pÄ Skype/telefon, siden de bor utenlands.

Anonymous poster hash: c03a8...4da

Da er du flink om du klarer Ä vente til juleaften! :-) Vi har el i dag, og la inn aksjer i gÄr, men testoman som jeg erklÊrer jeg nok ikke Ä vente til ikm en gang ;-) Lykke til,krysse fingrene for begge :-)

Da er du flink om du klarer Ä vente til juleaften! :-) Vi har el i dag, og la inn aksjer i gÄr, men testoman som jeg erklÊrer jeg nok ikke Ä vente til ikm en gang ;-) Lykke til,krysse fingrene for begge :-)

Akkorat det samme her Tok egglÞsningstest i dag og den var negativ sÄ hÄper det gikk i gÄr Detter er vÄrt fÞrste forsÞk pÄ nr 2 sÄ mÄ kanskje gi det litt mer tid enn ett forsÞk

Anonymous poster hash: 203cf...500

Annonse

Akkorat det samme her Tok egglÞsningstest i dag og den var negativ sÄ hÄper det gikk i gÄr Detter er vÄrt fÞrste forsÞk pÄ nr 2 sÄ mÄ kanskje gi det litt mer tid enn ett forsÞk

HÄper det klaffer pÄ fÞrste forsÞk, da :-) Min nr to satt pÄ fÞrste forsÞk, sÄ det er absolutt mulig :-)

Min IKM er 28. desember, sÄ hvis kroppen virker i rute til den datoen i forhold til egglÞsning sÄ tar jeg nok en test pÄ julaften selv om det beste er Ä vente enda noen dager :P Samboeren har ogsÄ bursdag sent i romjulen, sÄ det hadde vÊrt gÞy Ä fÄ det til denne pp :)

Jeg har ikm den 24.12. Vi har lagt inn aksjer i dag, hÄper Ä legge inn imorgen ogsÄ. Har dÄrlig med el slim, sÄ jeg drikker vann med natron, skal si det har satt fart pÄ sakene.

Lykke til, bÄde dere som prÞver og dere som skal fortelle om svangerskap.

Tvi-tvi.

Skal ikke teste pÄ selve julaften, har ikm nÄ til sÞndag. Men hvis jeg er sÄ heldig Ä fÄ positiv sÄ stÄr det i kalkulatoren at hjertet begynner Ä banke den 24.des <3

Anonymous poster hash: d9f3f...ec3

Annonse

Hoho, spennende!! đŸ‘đŸ»â˜ș Jeg hadde jo egglĂžsning sĂžndag for en uke siden og forventet mens pĂ„ tirsdag.. Har sĂ„Ă„ lyst Ă„ teste men det er vel litt vel tidlig đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜‚ mens er ustabil sĂ„ vil prĂžve Ă„ vente til julaften med Ă„ testeđŸ˜‘đŸ™ƒđŸŒ

EgglĂžsning i dag og nettopp hatt sex Krysser fingrene!!

Hei!

Jeg hadde ogsÄ egglÞsning 5.desember 2015 og skal teste i julen! Hadde vÊrt hyggelig med positiv etter 6 Är :) Lykke til alle som skal teste! HÄper alle fÄr seg en positiv svar!

HI her.. Fikk en liten blĂždning i gĂ„r men ikke noe i dag... Regner med det er mensen pĂ„ vei đŸ˜©đŸ™„ fĂ„r prĂžve igjen i julen pĂ„ baby 🙆💖

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...