Gå til innhold

Flere som skal teste på julaften?😅

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

såpass ja. skal ikke teste da, men fortelle familie det da. men vår familie er ikek ås flink å holde på hemmeligheter. så har måttet dra det ut i det lengste, gått med store klær osv osv. har mistet ved flere anledninger, så ønsket å være sikker,

Anonymous poster hash: f315a...374

Det blir spennende HI! Jeg skulle teste et år i romjula, men fikk mensen morgenen på julaften. Skikkelig nedtur. :(

Krysser fingrene for at du tester positivt!

Vi skal, som hun over, fortelle familien at jeg gravid på julaften. Er 6+6 i dag, og dermed 9+4 på julaften. Tenker at det blir en kjempefin julegave til foreldrene mine.

Vi har ett barn fra før, men søskenet mitt har ingen barn, så det blir barnebarn nr to. Mannens foreldre skal også få vite det på julaften, men det må bli på Skype/telefon, siden de bor utenlands.

Anonymous poster hash: c03a8...4da

Da er du flink om du klarer å vente til juleaften! :-) Vi har el i dag, og la inn aksjer i går, men testoman som jeg erklærer jeg nok ikke å vente til ikm en gang ;-) Lykke til,krysse fingrene for begge :-)

Da er du flink om du klarer å vente til juleaften! :-) Vi har el i dag, og la inn aksjer i går, men testoman som jeg erklærer jeg nok ikke å vente til ikm en gang ;-) Lykke til,krysse fingrene for begge :-)

Akkorat det samme her Tok eggløsningstest i dag og den var negativ så håper det gikk i går Detter er vårt første forsøk på nr 2 så må kanskje gi det litt mer tid enn ett forsøk

Anonymous poster hash: 203cf...500

Annonse

Akkorat det samme her Tok eggløsningstest i dag og den var negativ så håper det gikk i går Detter er vårt første forsøk på nr 2 så må kanskje gi det litt mer tid enn ett forsøk

Håper det klaffer på første forsøk, da :-) Min nr to satt på første forsøk, så det er absolutt mulig :-)

Min IKM er 28. desember, så hvis kroppen virker i rute til den datoen i forhold til eggløsning så tar jeg nok en test på julaften selv om det beste er å vente enda noen dager :P Samboeren har også bursdag sent i romjulen, så det hadde vært gøy å få det til denne pp :)

Jeg har ikm den 24.12. Vi har lagt inn aksjer i dag, håper å legge inn imorgen også. Har dårlig med el slim, så jeg drikker vann med natron, skal si det har satt fart på sakene.

Lykke til, både dere som prøver og dere som skal fortelle om svangerskap.

Tvi-tvi.

Skal ikke teste på selve julaften, har ikm nå til søndag. Men hvis jeg er så heldig å få positiv så står det i kalkulatoren at hjertet begynner å banke den 24.des <3

Anonymous poster hash: d9f3f...ec3

Annonse

Hoho, spennende!! 👏🏻☺️ Jeg hadde jo eggløsning søndag for en uke siden og forventet mens på tirsdag.. Har såå lyst å teste men det er vel litt vel tidlig 😩😩😂 mens er ustabil så vil prøve å vente til julaften med å teste😑🙃🍼

Eggløsning i dag og nettopp hatt sex Krysser fingrene!!

Hei!

Jeg hadde også eggløsning 5.desember 2015 og skal teste i julen! Hadde vært hyggelig med positiv etter 6 år :) Lykke til alle som skal teste! Håper alle får seg en positiv svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...