Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Begynte for ei uke siden. Er ikke så ondt ar jeg skriker, bare ubehahelig.. Så lurer jeg på om dere har det sånn? Anonymous poster hash: 5b938...ad3
mamsi<3 Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Begynte for ei uke siden. Er ikke så ondt ar jeg skriker, bare ubehahelig.. Så lurer jeg på om dere har det sånn? Anonymous poster hash: 5b938...ad3 Hvor langt på vei er du?
_JuNi_ Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Ja, de er heftig vonde til tider, men dette er barn nr 4, så alt er vel litt mer "slarkete" 😉
Tresko81 Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Jeg er 7+2 og har strekksmerter ofte gjennom dagen. Noen ganger er de veldig vonde, mens andre ganger kjennes det bare ut som menssmerter. Det er nok helt normalt 😊
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Vetikke hvor langt jeg er på vei. Er ikke så lenge siden jeg hadde en Ma ble gravid før mens. Er kansje 9 uker på vei Hilsen trådstarter Anonymous poster hash: 5b938...ad3
Hibiscushula Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Jeg får innmellom krampelignende smerter, da gjør det innmari vondt. Ellers er det ubehagelig store deler av dagen. Har vært sånn i kanskje 4-5 uker. Er i uke 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå